Behringer RD-8

Zo simpel is het niet. Alleen omdat het niet 1 bedrijf is maar een moeder/holding bedrijf met allemaal losse bedrijven eronder. Wie, wat en hoe betaald wordt dan een stuk moeilijker te doorgronden.

Het kan best dat behringer zijn betalingsverplichtingen niet kan voldoen. Het is alleen niet aannemelijk omdat de persoon die het gerucht verspreidt totaal geen onderbouwing heeft gegeven.
 
Ja we zien wel. Persoonlijk hou ik niet van apparaten waar ik geen preset in op kan slaan. Veel te veel moeite om elke keer hetzelfde geluidje te krijgen als ik het nodig heb. Een drumcomputer gaat nog net :D. Ik vind het wel jammer, dat ze al die dingen clonen, maar er geen preset mogelijkheid bij stoppen.

Grappig, ik heb juist een allergie voor bakken die leunen op presets. Als je je even verdiept in de beginselen van synthese kun je met de meeste oude analoge bakken prima uit de voeten zonder geheugen. Kwestie van je instrument(en) leren kennen.
 
Levertijd is bij bax op 52 weken gezet. Weet niet of het te maken heeft omdat bax genoemd ging worden op gearslutz 808 topic.
 
Levertijd is bij bax op 52 weken gezet. Weet niet of het te maken heeft omdat bax genoemd ging worden op gearslutz 808 topic.
Bax kondigde ook aan dat ze de 101 en pro-one als eerste binnen zouden hebben, maar tot op heden niets van ze vernomen. Beter om de deuitsche webshops in de gaten houden :)
 
In het filmpje van Sonic State met de RD-909 wordt gezegd dat de RD-808 naar verwachting eind van deze maand leverbaar gaat worden. De RD-909 in September. Voor wat het verder waard is...
 
Van de Behringer Facebook pagina:

Allow me to share a quick update.

The first RD-808 units are scheduled to be shipped by end of this month from our factory. They will arrive in stores around 6-8 weeks later, unless retailers fly them in by air.

The 909 needs a bit more work but we’re confident to ship in Q3 this year.

Then we will be focusing on the next drum machines:-)

Thanks for your patience.

Uli
 
Hij klinkt goed,maar is moeilijk om demo's te beoordelen via koptelefoon,en zeker op youtube.
Wil hem wel graag naast m'n originele 808 zetten.
 
Ik hoor het prima op mijn iPhone. Hats nu ook in orde. Er zit gewoon niks echt exotisch in een 808. DRM klonk de yocto ook prima.
 
Hij is nog helemaal niet verkrijgbaar. Matt Johnson mocht dit demo-model waarschijnlijk gebruiken omdat hij de toetsenist is van jaren 90-act Jamiroquai.
(overigens niet te verwarren met de Matt Johnson van jaren 80-act The The)
 
Ach ja, al die artiesten bestaan nog en kunnen er tientallen jaren later nog steeds van leven.
 
Back
Top