Behringer RD-8

Ze schudden de synth wereld weer lekker op! Ben benieuwd naar echt goede audio demo's.
 
Joh, ik had dit niet verwacht. Had ik het wel verwacht dan had ik waarschijnlijk gedacht dat de sound niet dope genoeg zou zijn.
Na deze video overtuigd dat ie een stuk fijner klinkt dan de TR-8 van Roland en nog goedkoper ook. :okdan:
 
Toen Uli een tijdje terug vertelde dat ze ook een drumdoos zouden uitbrengen hoopte ik toch op iets origineels net als bijv de Neutron maar helaas.
Als ie echt heel goed klinkt kan dat wel'ns killing zijn voor de bezitters van het origineel want dan zakt die wel in waarde verwacht ik.
Tenminste: in mijn idee ben je dan gek als je dan toch nog zo idioot veel voor een originele uitgeeft.
Of je moet net als Moby een verzamelaar zijn.
In ieder geval is het zowiezo slecht nieuws voor Roland want die verkoopt geen TR-08 meer verwacht ik
 
'k Wacht ff af totdat ie te koop is met beslissen, maarre...

willik hebbuh 8~
 
Toen Uli een tijdje terug vertelde dat ze ook een drumdoos zouden uitbrengen hoopte ik toch op iets origineels net als bijv de Neutron maar helaas.
Als ie echt heel goed klinkt kan dat wel'ns killing zijn voor de bezitters van het origineel want dan zakt die wel in waarde verwacht ik.
Tenminste: in mijn idee ben je dan gek als je dan toch nog zo idioot veel voor een originele uitgeeft.
Of je moet net als Moby een verzamelaar zijn.
In ieder geval is het zowiezo slecht nieuws voor Roland want die verkoopt geen TR-08 meer verwacht ik

808 en 909 zullen verwacht ik nooit meer zakken in waarden. Er zijn er altijd die het origineel willen bezitten. Verzamelaars en ook die hun sound ermee hebben gemaakt in het verleden of heden en er daardoor niet zonder kunnen. Daarnaast ze vergaan ook langzaam maar zeker natuurlijk dus er zijn er steeds minder ;-)

Maar leuke ontwikkelingen bij Behringer de laatste tijd :okdan:
 
Na heb net mijn yocto 808 kloon af :)
Ziet er goed uit en klinkt ook goed. Alleen dat filter op de master snap ik niet helemaal.
 
is er gezegd dat ie 300,- gaat kosten?

heb ik iets gemist?
 
"Competitive" zei Pete Sadler grappend.. ;)
 
Nou nou, wat er allemaal wel niet aan het uitkomen is de laatste jaren. Wie had dat gedacht? Der Uli lijkt echt wel de smaak te pakken hebben gekregen. Go Uli! Go!:D
 
Ben benieuwd wat deze gaat kosten en of ie net als ene 808 klinkt.
Hopen dat ze ook een 909 gaan maken, voor een redelijk prijs.
 
Sowwww doe mij er ook maar een Linndrum bij PLEASE...
 
Sowwww doe mij er ook maar een Linndrum bij PLEASE...

Ik vrees dat die er niet gaat komen omdat de doelgroep daarvoor veel kleiner is dan voor een 808 clone. Zelf zou ik hem in ieder geval graag zien aangezien ik al een originele 808 heb :-)
 
Back
Top