X

Behringer 808

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Zo simpel is het niet. Alleen omdat het niet 1 bedrijf is maar een moeder/holding bedrijf met allemaal losse bedrijven eronder. Wie, wat en hoe betaald wordt dan een stuk moeilijker te doorgronden.

Het kan best dat behringer zijn betalingsverplichtingen niet kan voldoen. Het is alleen niet aannemelijk omdat de persoon die het gerucht verspreidt totaal geen onderbouwing heeft gegeven.
    Ghetto Love !

Comment

Originally posted by met-een-papje View Post
      Ja we zien wel. Persoonlijk hou ik niet van apparaten waar ik geen preset in op kan slaan. Veel te veel moeite om elke keer hetzelfde geluidje te krijgen als ik het nodig heb. Een drumcomputer gaat nog net . Ik vind het wel jammer, dat ze al die dingen clonen, maar er geen preset mogelijkheid bij stoppen.
      Grappig, ik heb juist een allergie voor bakken die leunen op presets. Als je je even verdiept in de beginselen van synthese kun je met de meeste oude analoge bakken prima uit de voeten zonder geheugen. Kwestie van je instrument(en) leren kennen.
      BUY VINTAGESYNTHCOINS (VSC)!!!! PRE-ICO coming soon!

Comment

Originally posted by willem1958 View Post
        Die zaagmachines kunnen handig zijn als je industriëele tracks maakt.
        OMG, Uli gaat nu ook een Roland JP-8000 Supersaw machine op de markt brengen OMG OMG OMG, zegt het voort!

Comment

Bericht door een moderator:
          en nu weer een beetje on topic graag.
          Depeche Faux (Depeche Mode tribute): Facebook | YouTube
          Magnus Machina: Facebook | Soundcloud | Bandcamp | YouTube
          ghost.transmitter (modular noodles): Soundcloud
          TheSmartBits (oud werk, The Gathering, Wish, Lindane): YouTube

Comment

Levertijd is bij bax op 52 weken gezet. Weet niet of het te maken heeft omdat bax genoemd ging worden op gearslutz 808 topic.

Comment

52 weken
              Jawadde, ik had gehoopt op deze zomer.

Comment

Behringer wacht oh wacht

Comment

Comment

Levertijd is bij bax op 52 weken gezet. Weet niet of het te maken heeft omdat bax genoemd ging worden op gearslutz 808 topic.
                    Bax kondigde ook aan dat ze de 101 en pro-one als eerste binnen zouden hebben, maar tot op heden niets van ze vernomen. Beter om de deuitsche webshops in de gaten houden

Comment

In het filmpje van Sonic State met de RD-909 wordt gezegd dat de RD-808 naar verwachting eind van deze maand leverbaar gaat worden. De RD-909 in September. Voor wat het verder waard is...

Comment

Van de Behringer Facebook pagina:

Allow me to share a quick update.

The first RD-808 units are scheduled to be shipped by end of this month from our factory. They will arrive in stores around 6-8 weeks later, unless retailers fly them in by air.

The 909 needs a bit more work but we’re confident to ship in Q3 this year.

Then we will be focusing on the next drum machines:-)

Thanks for your patience.

Uli

Comment

Originally posted by Drs. Analog View Post
                          They will arrive in stores around 6-8 weeks later
                          Kortom eind juli/begin augustus. En de RD-909 in "september", dat zal dan wel november worden.

Comment

Klinkt toch niet slecht precies .

Comment

Hij klinkt goed,maar is moeilijk om demo's te beoordelen via koptelefoon,en zeker op youtube.
                              Wil hem wel graag naast m'n originele 808 zetten.

Comment

Ik hoor het prima op mijn iPhone. Hats nu ook in orde. Er zit gewoon niks echt exotisch in een 808. DRM klonk de yocto ook prima.
                                Ghetto Love !

Comment

Ik vraag me af wanneer hij vlot verkrijgbaar is. Thomann bv. is toch één van de grootste online muziekwinkels en daar is hij nog steeds niet verkrijgbaar.
                                  www.illustratorpascal.be

Comment

Hij is nog helemaal niet verkrijgbaar. Matt Johnson mocht dit demo-model waarschijnlijk gebruiken omdat hij de toetsenist is van jaren 90-act Jamiroquai.
                                    (overigens niet te verwarren met de Matt Johnson van jaren 80-act The The)

Comment

Ok. Dankjewel voor de reactie. Ik ben reeds erg benieuwd.
                                      www.illustratorpascal.be

Comment

Originally posted by torp View Post
                                        (overigens niet te verwarren met de Matt Johnson van jaren 80-act The The)
                                        voor de goede orde : The The heeft een heleboel optredens gedaan eind vorig jaar in UK & US & AUS (na dood van zijn vader), mss dat een nieuwe plaat er wel aankomt

Comment

Ach ja, al die artiesten bestaan nog en kunnen er tientallen jaren later nog steeds van leven.

Comment

Working...
                                          X