Behringer RD-8

300€ , is bijna een nobrainer...

Komt nog BTW bij: ong. 360 Euro. Maar dan nog... :)


P.S. Bij de comments onder de video schrijft B.: "Price is $300 with an alleged March release.". Nog een paar maandjes wachten dus. Alles bij elkaar een maand of 10 van aankondiging tot verkrijgbaarheid. Hmmmmm. :erm:
 
Laatst gewijzigd:
Staan er in de achtergrond van dat filmpje niet toevallig een paar ondefineerbare synths waar men zich weer onevenredig druk om kan maken?

Ik zie op de achtergrond die VC340, Deepmind, MS-101 en iets wat op een ARP odyssey lijkt....
 
Staan er in de achtergrond van dat filmpje niet toevallig een paar ondefineerbare synths waar men zich weer onevenredig druk om kan maken?

ziet er niet naar uit.. :smeris:

Bildschirmfoto 2019-01-24 um 13.13.27.png


ik zie een vc340, een deepmind, een oddy en een grijze ms101
 
Oeps, Ze hebben de kleurtjes veranderd,omgekeerd VS 808 en het geel is weg!

Heeft Roland toch iets van zich laten horen...

Claves en Rim klink helemaal niet als een 808 en de cymbals klinken als die van de 606!
Leuk ding maar beetje flop als 808 alternatief..
 
Claves en Rim klink helemaal niet als een 808 en de cymbals klinken als die van de 606!
Leuk ding maar beetje flop als 808 alternatief..
Als ik een 808 had gehad, dacht ik er misschien ook zo over. Maar ik heb geen 808 of een 606. Mij lijkt het een leuke bak, niet zo priegelig en veel mogelijkheden.
 
Ziet er netjes uit. Alleen nog wat hout tegen de zijkanten en andere doppen erop. :okdan:
 
Ik heb in de demo's nog geen 808 boooooom gehoord, of heb ik de juiste demo's nog niet bekeken?

ik mis die hele lange geMOD'e boooooooom kick ook wel. ik had gedacht dat ze die mod er wel ingezet hadden. Verder klinkt ie dik, denk dat de meeste mensen een 808 alleen kennen van de plaatjes waar alles gemixed en bewerkt is.
 
Als ik een 808 had gehad, dacht ik er misschien ook zo over. Maar ik heb geen 808 of een 606. Mij lijkt het een leuke bak, niet zo priegelig en veel mogelijkheden.

Je hebt geen 808 nodig om Electro te maken en is die dus perfect bruikbaar,het verschil in de sounds maakt niet zo veel uit tenzij je de exacte 808 sounds wil gebruiken,dan zit je er voor zover ik kan horen naast met dit toestel.

Meer parameters per sound hadden hem eigenlijk interesanter gemaakt zonder de originele sounds exact te hoeven nabootsen,nu zit je met een zeg maar beperte verschillende 808 type sound,kwa sounds kan ik de 'vele mogelijkheden' niet terug vinden.

Ik kijk wel uit naar de 2dehands units,want voor een prijsje is het wel een leuke bak!
 
Back
Top