X

Behringer 808

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by torp View Post
    No offense, maar een paar dagen geleden zei je nog dat-ie te gek klonk. Dat vind je nu niet meer?
    Sarcasme smiley vergeten?

Comment

Haha, ja wie weet.

Comment

Originally posted by torp View Post
        No offense, maar een paar dagen geleden zei je nog dat-ie te gek klonk. Dat vind je nu niet meer?
        Dat was een grapje! Dacht dat iedereen dat wel door had aangezien die video zo belabberd klonk. Zonder smiley hebben mensen blijkbaar niet meer door dat je een grapje maakt.

Maar goed, ik ben nog steeds benieuwd wat jullie dan zo veel beter vinden klinken dan de TR-8 en TR-08?
        En ook op je de kick en cowbell kan tunen?....
        http://strinoz.wixsite.com/barendtromp
        https://soundcloud.com/bodde/sets/barend-tromp

Comment

Originally posted by dannykorrson View Post
          hier de definitieve versie getoond op knobcon

Click image for larger version  Name:	behringer-rd808-knobcon1.jpg Views:	1 Size:	55,0 KB ID:	3638355
          Wat is nu het idéé achter die groene led (Aira) glow knoppen tesamen met de vintage 808 kleuren?
          Is dat een statement van Uli om te zeggen van: 'hey joengeuh we f*cken jullie zowel met het originele design als met jullie remakes'?
          https://soundcloud.com/wolf_techno

Comment

Originally posted by barend View Post
            Zonder smiley hebben mensen blijkbaar niet meer door dat je een grapje maakt.
            Sarcasme wordt wel begrepen als dat op een of andere manier duidelijk wordt duidelijk gemaakt, bijv. met leestekens, overdrijving of een geschikte smiley (ben zelf wel gek op Click image for larger version  Name:	emo.gif Views:	1 Size:	615 Bytes ID:	3638996maar die moet ik dan lenen van Tweakers want is hier niet beschikbaar). Jouw "te gek" had evengoed gemeend kunnen zijn, want veel reacties zijn wel positief. Natuurlijk zijn er altijd lui die er anders over denken (met name op SF). Ben met je eens dat de video belabberd was, maar er was op dat moment niks beters voorhanden. Die andere video kwam pas een dag later online.

Op je vraag heb ik geen antwoord want ik ben eigenlijk een leek op dit gebied.

Comment

Van wat ik hoor klinkt niet slecht.
              Ben eens benieuwd.

Comment

Prijs en looks vind ik wel aangenaam, maar ik hoor tot nu toe niets dat mij overtuigt mijn TR-8S weg te doen of mijn setup aan te vullen met deze 808.
                Ach, het houdt me van de straat...

Comment

Originally posted by Steve303 View Post

Wat is nu het idéé achter die groene led (Aira) glow knoppen tesamen met de vintage 808 kleuren?
                  Is dat een statement van Uli om te zeggen van: 'hey joengeuh we f*cken jullie zowel met het originele design als met jullie remakes'?
                  Idee is dat dit product onmiddellijk de "casual" synth/drummachine liefhebber aanspreekt in de winkel of op een foto op internet. Met dit uiterlijk verkoop je 'm sneller dan met het uiterlijk van de recente Rolands. En het "gevoel" als je 'm in huis hebt. Je kunt 'm in een display leggen en je huis heeft en hij geeft meteen dat "retro gevoel". Puur commercieel dus, niet per se bedoeld als belediging naar Roland toe.
                  Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Comment

Ik hoop aangenaam verrast te worden,gebeurde zeker bij mijn Neutron.

Comment

Working...
                    X