Behringer RD-8

hier de definitieve versie getoond op knobcon

behringer-rd808-knobcon1.jpg


behringer-rd808-knobcon4.jpg
 
hier de definitieve versie getoond op knobcon
Wat een gaaf ding! En dat met zo veel analoge uitgangen. Lijkt 2 druppels op het origineel: je kunt er zonder gebruiksaanwijzing zo mee aan de slag. Dat wordt duimen draaien of 'ie voor de Kerst bij de dozenschuivers (lees: Bax, Thomann etc.) ligt.
 
Knap gedaan. Wist niet dat Vincent Bijlo nog zo'n lekker nummertje in elkaar kon draaien.
 
Klinkt goed,je hoort zeker de gelijkenis en je hoort de druk n de sounds welke analoog heeft boven virtueel,voor mij wordt het deze,demo is wat tegenvallend.
 
Het lijkt net alsof hij qua timing steeds hapert als je ergens aan draait of op drukt.. alsof hij iets van 13 steps steeds speelt ofzo.. Kinkt echt beroerd..
 

Dat klinkt stukken beter dan die continue ruis video hierboven.

En idd niet echt 808 hats. Maar boeien goede Drexcyia was ook 808 met 606 hats. Nee serieus dat is vreemd.

En aan de kick kan je meteen horen of het goed is vaak. Wat een tik komt eruit. Pfffffffiew!

Dat is ook wrm ik de vp-03 heb. Al die anderen boetiques ga je gewoon horen dat het VA is. Tenzij je geen mega druk gaat produceren in het laag zoals vp-03.

En de behringer clone gaat veel duurder worden.

En ik denk dat er van vp03 veel minder zijn gemaakt dan tr8/9 etc.

Dus denk dat mijn investering wel goed zit. Maar blijft afwachten.
 
Ben wel benieuwd wat jullie aan de hand van die paar slechte video's er nu zoveel beter aan vinden klinken dan de TR8 of de TR08 bijvoorbeeld?
No offense, maar een paar dagen geleden zei je nog dat-ie te gek klonk. Dat vind je nu niet meer?
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top