BEHRINGER Sequential Circuits Pro-One Synthesizer Clone!

Attachments

  • 28577382_10156256382463914_4112341928916729101_n-768x576.jpg
    28577382_10156256382463914_4112341928916729101_n-768x576.jpg
    65,2 KB · Bekeken: 345
Names Uli:

Pro-1 is now in Pre-Production
Before we start mass production, we're testing the product under tough conditions through a 48 hour "burn in" test.
We're very close:-)
Thanks for your patience.
Uli
 
Names Uli:

Pro-1 is now in Pre-Production
Before we start mass production, we're testing the product under tough conditions through a 48 hour "burn in" test.
We're very close:-)
Thanks for your patience.
Uli

Goed nieuws hoor! Kan zomaar in huis belanden deze synth. Heeft geen haast, genoeg aan te schaffen de komende tijd
 
Last edited by a moderator:
Klinkt wel goed,maar niet helemaal als een Pro-One vind ik (in ieder geval hoorbaar op die voorlopige vid)

Maakt niet uit,zal wel heel goed verkopen
 
Het Pro One geluid zit er duidelijk in!

Op 5:30 oa uitstekend hoorbaar. Precies wat ik zoek. 8~
 
Leuk voor in je schoen of onder de kerstboom! :okdan:
Tegen die tijd zal ie wel te krijgen zijn verwacht ik.

Net alsof je schrik hebt dat je al dood gaat zijn tegen dan ;)
 
Net alsof je schrik hebt dat je al dood gaat zijn tegen dan ;)

Misschien interpreteer ik je bericht niet goed maar ik hou er tegenwoordig rekening mee dat als Behringer modellen laat zien die al getest worden maar nog niet in de winkel te koop zijn dat het nog wel een half jaar kan duren.
Dan valt het ook niet zo tegen als het even duurt.
 
En dan moet je ze ook nog minimaal 6 maanden aan het stopcontact hebben voordat je MIDI in mag aansluiten.

:D:D:D
 
Misschien interpreteer ik je bericht niet goed maar ik hou er tegenwoordig rekening mee dat als Behringer modellen laat zien die al getest worden maar nog niet in de winkel te koop zijn dat het nog wel een half jaar kan duren.

Ah sorry, ik dacht dat je het nog altijd niet verkropt had, dat Behringer nu éénmaal zo werkt. Maar de levensververwachting van de mens wordt steeds langer en langer, dus misschien haal je het nog;) En zonder midi is ie beslist ook leuk hoor :D
 
Ah sorry, ik dacht dat je het nog altijd niet verkropt had, dat Behringer nu éénmaal zo werkt. Maar de levensververwachting van de mens wordt steeds langer en langer, dus misschien haal je het nog;) En zonder midi is ie beslist ook leuk hoor :D

Nou ik word dit jaar wel 96 :D
Nee, ik heb er geen probleem mee want nadat ik sinds de Boog een beetje doorkreeg hoe Behringer werkte heb ik me er op ingesteld.
Natuurlijk zou het leuk zijn als je een nieuw model ziet dat je 'm in een paar weken in de winkel hebt maar Behringer hanteert een andere route.
Ze kijken ook hoe het publiek regaeert en passen eventueel nog dingen aan als veel mensen iets graag anders zien en dat is ook een mooie benadering uiteindelijk.
En er zijn wel meer fabrikanten die niet altijd zo vlot zijn dus no problem wat mij betreft.
Ik vind het zeker een interessante bak maar voor mij wel een beetje de vraag of ik 'm uiteindelijk koop want als ik zie wat Uli in vrij korte tijd heeft uitgebracht en wat eraan komt dan moet ik wel keuzes maken want er komt ook een Bodyssey aan en ik lees dat er oa een synthi aankomt en ik kan niet alles neerzetten.
Maar met die prijzen moet ik opletten want voor ik het weet staan een paar planken vol met Uli stuff. :D
Wel een luxe als dit m'n grootste probleem is op synthgebied. :)
 
Back
Top