LYRA-8 and LYRA-4 organismic synthesizers





Unique analogue organismic synthesizers for soundscapes, FXs, pads, complex textures. The term "Organismic” means that all its modules are intertwined by many nonlinear connections and work in an entangled state, modifying each other, much like organs and systems in live beings. That allows for getting complex, diverse, fluid textures from a relatively simple construction. How to get one, price, specs, etc. please visit https://somasynths.com/
 
Deze zijn toch al een tijdje uit ???
Op de site staat dan ook:

LYRA-4 was released as a purchase-ready product on 18.08.16.
LYRA-8 was released on 31.08.16.
 
Je hebt gelijk Djazid, ik heb mis gekeken.
Ik dacht dat die van eind 2017 was, mijn hoofd liep waarschijnlijk om.:D
 
Geinig.. Had hem toen gemist op hoofd pagina. Soms komt er zo veel nieuws vlak achter elkaar. Dat het vrij direct van de hoofd pagina verdwenen is.
 
Er zit volgens mij geen behuizing bij de kit maar wel een dfx file voor een front paneel.
 
If buy from European division:

LYRA-8: nett price -540 Euros (or USD equivalent)

+VAT (if you are not a company) + shipping + money transfer fees + custom taxes and other necessary payments in your country if you based outside of EU.
 
Ik heb eer lyra 8, super tof ding hoor. Hele specifieke functie, maar gaat niet zo snel vervelen hoor. Zeker de external input maakt hem een stuk breder inzetbaar.
 
Enkele weken geleden heb ik een Lyra 8 gekocht van een zeer vriendelijk forumlid. Ik vind het een ge-wel-dig ding! Alles hangt natuurlijk af van je verwachtingen en je smaak. Maar het is ideaal voor 'gezoem en gepiep'. Maar ik was aangenaam verrast dat je er ook zachtere klanken uit kunt halen (viool-achtige drones). Heel leuke bediening ook met al die knoppen. Op zich zit het intuïtief in elkaar (je krijgt er onmiddellijk coole klanken uit), maar op de Soma-site staan er enkele voorbeeld-instellingen en een duidelijke uitleg die toch wel aan te raden zijn, want het blijft een complex beestje. Trouwens ook leuk dat je er externe audio aan kunt aansluiten. Zo wordt het een super deluxe effectenbak :) Kortom : zeer de moeite.

Op Turnlab.be staat de Lyra 8 voor 675 euro (en in stock :) ).
 
Wat zijn inmiddels de bevindingen over de Lyra 8 van mensen die hem wat langer hebben?
nog steeds een beetje Gas voor eentje.

En wat ben je in totaal kwijt inclusief alles? Er staat 540 euro op de site zonder btw maar komen daar nog andere belastingen bij aan de deur?

De prijs hangt een beetje af van hoe je betaalt (via paypal is bijvoorbeeld extra prijzig). Inclusief import heffingen zal de "normale" op zo'n 640 uitkomen als je de goedkoopste optie van betalen kiest. Ik weet dat omdat ik net een oranje heb gekocht (die is 50 euro duurder). :P

Heb'm dus nog maar net dus ik weet niet of mijn bevindingen je veel waard zijn maar ben er echt megablij mee. :luv:
 
Back
Top