Polykobol ???

Na Deckard’s Dream (CS-80 ) Polykobol clone in aantocht of.....? :halleluja

black-synth.jpg
black-synth.jpg

https://www.gearnews.com/namm-2018-black-corporation-give-sneak-peak-new-synth/
 
Ik hoor duidelijk de punch van 2040 filters

Het is vooral voor het type van sounds hoorbaar in Demo 6 dat ik die Fm en filter fm er op laten zetten heb.
 
Ik heb er gisteren een tijdje mee gespeeld.. kwamen zo nu en dan heel mooie geluiden uit. Ik ken de RSF synths verder niet. Maar het apparaat was nog best wel prototype. Bob had er ook moeite mee het ding te temmen. Later op de dag hadden ze 'm ook weggezet.. net zoals Behringer hun 808 snel afvoerde (die was te heet geworden).
 
Ik vind heel veel nieuwe synths vaak wel leuk, maar niet direct interessant of een toevoeging aan wat al bestaat en met dit geval heb ik eigenlijk hetzelfde. Ik vraag me af in hoeverre het handig is om een demo te geven van en een synth die nog niet helemaal klaar is, maar sinds dat filmpje met die meneer die z'n bril op een super interessante manier droeg is de doelgroep me wel duidelijk :D
 
Ik vind heel veel nieuwe synths vaak wel leuk, maar niet direct interessant of een toevoeging aan wat al bestaat en met dit geval heb ik eigenlijk hetzelfde. Ik vraag me af in hoeverre het handig is om een demo te geven van en een synth die nog niet helemaal klaar is, maar sinds dat filmpje met die meneer die z'n bril op een super interessante manier droeg is de doelgroep me wel duidelijk

Niet voor de doelgroep die een al zeldzame Voyetra 8 ,Prophet 5 rev2 of polykobol heeft dus.
 
Ik kan gewoon die 3800 dollar niet betalen maar ik zou 'm heel graag in huis hebben.
Misschien dat Uli op een gegeven moment een polykobol gaat maken.
 
Ik vond deze toch één van de mooiste bakken die ik op Superbooth heb bespeeld, maar die prijs is wel een dingetje...
 
Back
Top