Sensel: Morph

Werkt met meerdere tegelijk en ook te gebruiken met iOS via bluetooth.
Paar custom made overlays erbij.
Geen gedoe met kabels, neemt minimale ruimte in beslag, weegt vrijwel niks, eindeloos veel mogelijkheden.
Hebbuh!!!! :verkoght:
 
Ik vind het een heel goed ding moet ik zeggen.
Het enigste wat ik mis en waar ze schijnbaar nog niet over nadenken is de piano overlay maar dan met encoders voor je plugins.
Als ze dat hadden dan zou ik het wel overwegen.
Want dit lijkt me met een paar overlays wel een hele ruimtebesparende oplossing.
 
Ik vind het een heel goed ding moet ik zeggen.
Het enigste wat ik mis en waar ze schijnbaar nog niet over nadenken is de piano overlay maar dan met encoders voor je plugins.
Als ze dat hadden dan zou ik het wel overwegen.
Want dit lijkt me met een paar overlays wel een hele ruimtebesparende oplossing.

Volgens mij kan men overlays laten maken zoals ze zelf willen.
 
Volgens mij kan men overlays laten maken zoals ze zelf willen.

Dat zal dan een andere prijs zijn dan 35 dollar?
Ik begrijp niet waarom ze zoiets niet hebben, een midikeyboard met encoders lijkt mij beter te verkopen dan zonder.
 
Dat zal dan een andere prijs zijn dan 35 dollar?
Ik begrijp niet waarom ze zoiets niet hebben, da's toch zo'n beetje de standaard bij midikeyboards.

Geen idee wat die gaan kosten. Deze bijvoorbeeld heeft een beetje van alles wat.

mpc_top_600x600.png
 
Deze bijvoorbeeld heeft een beetje van alles wat.

Ja die had ik gezien, dat kunnen ze ook bij een keyboard maken lijkt me.
Zeker als je ziet hoe lang die toetsen zijn, daar hadden mooi een stel encoders boven gepast.
 
heeft iemand deze sensel morph? ik vind dit wel een goed alternatief tegenover de roli (die sowieso niet perfekt lijkt, aanvoelt, maar natuurlik wel erg goed is, dunkt me). aangezien ik nu meerdere MPE soft synths heb, begin ik nu wel te neigen te gaan sparen... voor de sensel morph, jammer dat je de pakketten niet zelf kunt samenstellen. de overlays bedoel ik. en met 3 overlays, ik zou het liefst de piano, music production en de buchla hebben, maar de goedkoopste met 3 overlays is piano, music production en drumpad, maar lijkt me al geweldig. ook voltage modular kan met MPE werken, b.v. lijkt me interessant.

maar heeft er iemand ervaring mee? uitproberen gaat nergens. ik dacht altijd, de sensel is te klein, maar voor waar ik m voor zal gebruiken is ie precies groot genoeg (ik heb ook weinig plaats meer...).

werkt de sensel morph fijn? is de simpele vraag.
 
Back
Top