Behringer - VC340

Zojuist gepost op Behringer Facebook, hun nieuwste clone:

The Vocoder and string ensemble VC340.

attachment.php
 

Attachments

  • Behringer-VC340.jpg
    Behringer-VC340.jpg
    47,9 KB · Bekeken: 176
Last edited by a moderator:
The looks heeft ie wel. nu nog wachten op de sounds.
 
Nop lijkt wat design op de Deepmind 6 erg mooi en als hij zo goed klinkt als de deepmind 12 dag gaat dat zeker een machine worden die ik wil :-) Kan die kleine VP-03 die wel goed klinkt maar niet fijn werkt de deur uit!!
 
Plaatje hieronder was een paar dagen terug gepost.. met de comment "this thing sounds beautiful" :)

Hopelijk zakt dit concept niet weg in een lange, lange winterslaap zoals de mini..

26172734_10156078929788914_8851177773210253303_o.jpg
 
Ziet er heel goed uit moet ik zeggen, in metalen behuizing.
Gewoon een oridinaire copy, ik dacht dat alleen chinezen dat deden ;-)
Roland zou het zelf niet beter doen, tenminste niet full size
Dus daarom alleen al applaus voor Behringer.
 
Nu maar hopen dat hij er ook daadwerkelijk komt, en ook zo goed klinkt als de originele. Wat betreft bouw lijkt hij erg op de Deepmind 6, die hier gisteren even thuis stond :)
 
nog een plaatje
r.:okdan:
 

Attachments

  • behringer-vpclone-inside1.jpg
    behringer-vpclone-inside1.jpg
    49,1 KB · Bekeken: 99
Roland zou het zelf niet beter doen, tenminste niet full size
Dus daarom alleen al applaus voor Behringer.

Is uiteraard een hele andere discussie, maar dat is toch erg. Dat je als bedrif zelf weigert een full size remake te maken terwijl iedereen daar naar snakt en een concurrent dit wel doet.

Zit iets heel fout daar in de directie van Roland tegenwoordig.

Maarja, aan de andere kant verkopen ze natuurlijk veel meer synths met de betaalbaardere prijzen van de Boutique range.
 
Maarja, aan de andere kant verkopen ze natuurlijk veel meer synths met de betaalbaardere prijzen van de Boutique range.

Het is toch vreemd want Roland laat net als Uli in China produceren en als Uli voor een schappelijke prijs een DM kan laten maken dan kan Roland dat toch ook doen in een wat groter formaat?

Ze hoeven ook het wiel niet opnieuw uit te vinden met remakes van die ouwe modellen dus waarom ze niet als Uli voor een schappelijke prijs de oudjes in de markt zetten is mij een raadsel?
Of willen de aandeelhouders meer winst op de produkten?

Het zal wel met een bepaalde zienswijze te maken hebben maar ze hadden die boutique serie beter wat groter kunnen maken.
 
Ziet er heel goed uit moet ik zeggen, in metalen behuizing.
Gewoon een oridinaire copy, ik dacht dat alleen chinezen dat deden ;-)
Roland zou het zelf niet beter doen, tenminste niet full size
Dus daarom alleen al applaus voor Behringer.

Oktaafje minder alleen..
 
Heelwat vocoders - om niet te zeggen de meeste - hebben het verschrikkelijke neveneffect dat verstaanbaarheid van tekst verdwijnt. Ik mag het helemaal fout hebben, maar het enige apparaat dat dit nagenoeg niet heeft is de intussen onbetaalbare Sennheiser VSM201. Afwachten dus wat de nieuwe Behringer telg doet...
 
Nu maar hopen dat hij er ook daadwerkelijk komt, en ook zo goed klinkt als de originele. Wat betreft bouw lijkt hij erg op de Deepmind 6, die hier gisteren even thuis stond :)

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je van de dm6 vond? Tikje off topic.
 
Back
Top