The Noodler (Kickstarter project)

Ik vind t zéér interessant. Leuk voor jam sessies! Nooit eerder iets via kickstarter gekocht, maar denk dat ik deze aan het einde van de maand ga backen...
 
Ik vind t zéér interessant. Leuk voor jam sessies! Nooit eerder iets via kickstarter gekocht, maar denk dat ik deze aan het einde van de maand ga backen...

+1 Me too!

Ik vraag mij ook af waarom niemand hier eerder op gekomen is. Er zijn natuurlijk zat sequencers, maar op deze manier heb je natuurlijk wel meer gemak. En er zijn zat gasten zoals ik die het heel leuk vind om aan knoppen te draaien, maar verder weinig ervaring hebben met keyboards. Je moet toch ergens die melodieën vandaan halen.
 
Jammer genoeg kun je geen comments posten als je geen backer bent, maar het feit dat er geen CV/Gate outputs op zitten vind ik in deze tijd, de renaissance van de analoge shit, wel een gemiste kans. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet te implementeren, al zijn het er maar een stuk of drie of zo (ik snap dat het wel in de papieren gaat lopen als je 6 outputs wil (1x bas, 4x akkoord/pad, 1x melodie)).
 
Wie weet zit CV-Gate er nog in (stretch goal #2)...

'Get The NDLR Kickstarter to $50K and we will add a Hardware clock/sync output on a 1/8" (3.5mm) jack. Clock divide for slowing down an external sequencer, great for slowing down chord sequences. Configurable Pulse Per Quarter note (PPQ).

If we see a good reaction to this, we'll look into a couple of other CV related interfaces we could do that won't delay the shipping date! '
 
Back
Top