Behringer Deepmind 6 en Deepmind 12 desktop

Wow, die DeepMind 6 zag ik echt niet aan komen. Wel heel erg interessant hoor, helemaal voor die prijs. En natuurlijk de mogelijkheden die identiek zijn aan die van de DeepMind 12.
 
Ik vind deze wel leuk, 12 voices op 1 part gebruik ik toch niet. Nog even wachten op leuke tweedehands prijzen.
 
Een module van de 6 voice, dat zie ik wel zitten. Ik heb gewoon niet de behoefte aan extra keys of een berg aan polyfonie.
 
Module van 6 volwaardige OSC idd :okdan:
 
nope, is analoog he! da's reteduur

Waarom?

De osc's, filters, envelopes, ... moet je toch sowieso ontdubbelen voor al je voices?
Je hebt een complexere aansturing voor de verschillende parts, maar dat is/kan toch gewoon digitaal?

Het enige verschil dat ik dan nog zie zijn aparte lfo's per part.

Of zie ik iets over het hoofd?
 
12 voice niet multi-timbraal, de 6 voice wel?

Waarom?

De osc's, filters, envelopes, ... moet je toch sowieso ontdubbelen voor al je voices?
Je hebt een complexere aansturing voor de verschillende parts, maar dat is/kan toch gewoon digitaal?

Het enige verschil dat ik dan nog zie zijn aparte lfo's per part.

Of zie ik iets over het hoofd?

ergens in die mega DM12 gearslutz thread legt Ulli het zelf uit waarom multi-timbral met hun architectuur vrij onmogelijk cq kostbaar is. Ik kan het zo snel ff niet vinden, maar de search functie aldaar kan je vast helpen :)
 
740 euro bij Thomann voor de deepmind 6. Erg leuke prijs!

Edit> bij Bax ook 740 en op voorraad. Iemand die de deepmind 6 al in huis heeft?
 
Back
Top