Korg monologue

die minilogue had ook al hele gave modulatie mogelijkheden dus best een cool ding dit, zeker voor die prijs, maar hoopte stiekem toch wel op iets sensationelers.
 
Korg maakt een cheapass 101 zelfs de kleuren zijn ernaar.
Niets verkeerd mee aan zulke prijzen.
 
Jammer van de filter modes maar wel toffe modulatie opties. Die LFO modes daar kon je zo veel leuks mee doen bij de MonoTribe. Ik hou hem in de gaten.
 
Featurewise weer erg leuk (net als de minilogue) maar soundwise heb ik nog niets gehoord wat me aanspreekt. Het klinkt allemaal wat schreeuwerig en gedrongen.

Nu wil ik persoonlijk altijd erg oppassen met mijn conclusies trekken op basis van 1 of 2 demo's dus ik wacht nog even af. :)
 
was net op zoek naar een minibrute.. maar denk dat ik maar eventjes wacht aangezien deze aankondiging
 
Ik heb de Minilogue recent gedumpt vanwege het Nintendo-geluid en minitoetsjes...... Korg is wat mij betreft geen schim meer van vroeger.
 
Voor zover ik de klank kan beoordelen ben ik niet zo impressed. Maar goed, voor mij zijn er eigenlijk maar 2 monosynths die er toe doen qua klank.
 
het Nintendo-geluid

Grappig. Had op de MS-20 per ongeluk hét Mario Brother coin pickup geluid. Echt twee man die elkaar ineens aankijken in de studio van "hoorde jij dat ook"?

POE-LIIIIINGGGGG

Sindsdien omschrijf ik de oscillatoren als "Nintendo oscillatoren". Dunnetjes en computer achtig.
 
Maar ben sowieso al niet zo'n Korg fan. Korg, the toymaker.

(En helaas gaat Roland ook steeds meer die kant op)



Korg is juist het vetste merk wat je vandaag kan kopen, vele malen beter dan die digitale Rolands,
en ze hebben ook nog veel keuze, ik zou al die analoge synthjes wel willen hebben, ARP en alles.
Korg is een betere koop dan dave smit instruments en roland tegelijk.
 
Leuk ding, maar ik zou ook graag een full size poly powerhouse zien die van mij dan best 1500eu mag kosten ofzo :) Al die mini/medium sized dingetjes spreken me toch niet zo aan.
 
Back
Top