Acid8

Attachments

  • acid8.png
    acid8.png
    412,8 KB · Bekeken: 80
Laatst gewijzigd:
damn, ik kwam via de site even langs de THERAPSID en demo's gekeken en beluisterd, wat een te gek apparaat man!
 
Vind de sound oninspirerend. Die 279 euro moet je dan echt voor de sequencer en knopjes willen uitgeven.
 
Ik heb een paar keer geluisterd maar mis ook behoorlijk wat in het geluid, hou het lekker bij mijn x0xb0x :)
 
Hmmmmmmmmmmmmmm, oogt leuk enzo. Maar ik wil dat wel duidelijker horen.....
 
Ah:

 
Kweenie, zou mijn tt303 er wel tegen ruilen denk ik. Net iets meer raar.
 
Net besteld, voor dat geld wil ik dit geluid zeker hebben en daarbij nog een sequencer erbij.8~
 
Mooi! Dan kan jij ons straks vast vertellen of ie echt zo leuk is als dat wij hopen :)
 
Er komt geluid uit dat beter klinkt dan een blokfluit dus dat komt wel goed, zal volgende week wel binnen komen en dan laat ik het wel weten. Is die tt303 nog wat trouwens? Zit nog te twijfelen aan die if zelf een x0xb0x bouwen maar met al die klonen tegenwoordig is het makkelijker om er 1 te kopen voor die prijzen
 
It's a bird, no it's a plane, no it's just the millioned 303 clone.
 
Ik heb een paar keer geluisterd maar mis ook behoorlijk wat in het geluid, hou het lekker bij mijn x0xb0x :)

Dat zeiden ze destijds ook toen de TB303 gelanceerd werd *D
 
Dan zal hij hier over 20 jaar wel staan, of een clone ervan :D
 
Er komt geluid uit dat beter klinkt dan een blokfluit dus dat komt wel goed, zal volgende week wel binnen komen en dan laat ik het wel weten. Is die tt303 nog wat trouwens? Zit nog te twijfelen aan die if zelf een x0xb0x bouwen maar met al die klonen tegenwoordig is het makkelijker om er 1 te kopen voor die prijzen

De TT is een prima 03 clone. Ik heb de originele nooit gehad.. heb wel een Teebee, die klinkt toch echt anders dan een echte 303. Ik kan de TT slechts vergelijken met een hele berg acid platen hier in de kast.

Saskia (Miss Djax) neemt de TT tegenwoordig mee met draaien. Volgens haar is ie niet hetzelfde, maar komt ie erg dicht in de buurt van de TB.

Ik kan er alleen niet zo heel veel mee. Het is een ding wat aan gaat en dat m'n hele mix vol smeert met baslijntjes. Deze Acid8 lijkt zo op het youtube gehoor iets minder heftig in je mix te liggen. Kan ook aan mijn summing, oren of akoestiek liggen..... hij moet het ook samen met een Minitaur en een Mopho doen.. die willen ook altijd voorop lopen.
 
Kweenie hoor, maar ik vind hem geweldig klinken. Ze hebben een fijne manier gevonden om de 8 bit sound en de 303 programmeerbaarheid te combineren. Het is bedoelt voor een niche-markt, maar volgens mij zijn wij de niche :)
 
Back
Top