X

Roland GAIA SH-01

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Roland GAIA SH-01

Nieuw - en morgen op de Messe! Helaas nog weinig van bekend, behalve dat 't een SH-201 opvolger is.

Camshot van iemand die op de Messe rondsneakte volgens mij:
    Bijgevoegde bestanden
    For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Ziet er vet uit!
    UNIFIED FIELD

Comment

Ligt het aan mij of is Roland inmiddels gewoon de behringer in synthland...

Comment

tja,
        ben is benieuwd !!
        StephenM.be/Music

Comment

Weer dezelfde motor met een andere carroserie...

pffff
          .

Comment

Originally posted by ralphvanzeel View Post

pffff
            Check... deden ze vroeger beter.
            We are Noxgenus. We are not a label, a crew, or a production facility. We are a source. Our transmissions are rare, exclusive and uncompromised. There is no scene, there is no genre. Wake up...

Comment

En dat alles zonder te luisteren of de specs te zien.

Voorspelt die kristallen bol van jullie ook of ik dit jaar nog de loterij win?
              For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Ik hoop iig dat de bouw kwaliteit beter is dan de SH-201.. die vind ik belabberd..
                Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

Comment

Originally posted by Yoozer View Post
                  En dat alles zonder te luisteren of de specs te zien.

Voorspelt die kristallen bol van jullie ook of ik dit jaar nog de loterij win?

groot gelijk (steeds weer dat zelfde gezeik) - de sh-101 en de mc-202 (oh ja tb-303 en tr-606) => dat was ook allemaal plastiek en goedkope meuk.

en nu wil iedereen er wel zo één.

wait and see ...

Comment

Moet het niet GAGA sh01 zijn?
                    Gratis en voor niks.

Originally posted by Boelie035
                    Jij mag niet in Amersfoort komen, ben ik gelijk mijn fiets kwijt.

Comment

GAIA moet toch voor iets staan ?

analog zal er wel ergens tussenstaan.

Comment

Nou, een punt wat mensen al op een ander forum hadden opgemerkt was dat Juno en Jupiter in het Romeinse pantheon zitten, evenals Saturn en (Pro)Mars. Het probleem is echter dat Jupiter uit Roland's merkenportfolio was gevallen.

Gaia is echter Grieks, niet Romeins . Het kan ook net zoals bij de Andromeda zijn, waar "Andromeda" de naam is die Marketing wilde en "A6" de naam die de ingenieurs wilden - dus in dit geval Gaia als catchy naam en SH-01 als steriele type-aanduiding.

Comment

Is deze synth dan niet bedoeld voor de bio bewuste synthliefhebbers???

https://www.synthforum.nl/forums/sho...&highlight=bio

Misschien hebben we een perfecte klant?

Comment

Gaia staat voor Aarde, dat schijnt ook een planeet te zijn...
                            ..Roland keert terug naar de thuisbasis : )

maar ehhh...wat lees ik hier?!?!
                            AsiaGeoff on Twitter says “New Roland Gaia sounds fab. Encrusted with lots of knobs, it’s an analogue beast of immense potential. Only small, but sleek white & cool.” Link

-So its got knobs, its analogue, and its white!
                            Was ist ist, Was nicht ist ist moglich, Nur was nicht ist ist moglich

Comment

Nu nog benieuwd naar de prijs. Qua grootte vergelijkbaar met de Korg R3, maar met veel betere interface.

Comment

ok ik neem mijn voorbarige mening terug..
                                .

Comment

Vind hem er eigenlijk wel mooi uit zien zo op de foto ...(smaken verschillen..)
                                  Als ie 100% analoog is ben ik benieuwd hoe doe klinkt...

Iedereen dan wel denk ik toch?

Comment

Originally posted by ralphvanzeel View Post

pffff
                                    ze gaan wel beetje t live gebeuren kant op
                                    beter dan aleen maar ...keyboards ...pianos

wel beetje op de tekno jeugd..gegokte gear

egte muzikanten kopen vintage
                                    YOYO finally cs30 comminhome!!
                                    thnx nog ; dude matana!

- tekoop ; DIV;check R-ond@synthforum !
                                    NOW into;,... breakin-flammin-freakin-basslineshizzlewhoami;
                                    http://soundcloud.com/groffuil/juur-...ty-22-mei-2010
                                    You can think that you're hallucinating, but you also can hallucinate that you think..helptdatnogniet ;klik;...
                                    http://www.babelfish.com/?aff=2075

Comment

Originally posted by Yoozer View Post
                                      Nou, een punt wat mensen al op een ander forum hadden opgemerkt was dat Juno en Jupiter in het Romeinse pantheon zitten, evenals Saturn en (Pro)Mars. Het probleem is echter dat Jupiter uit Roland's merkenportfolio was gevallen.

Gaia is echter Grieks, niet Romeins . Het kan ook net zoals bij de Andromeda zijn, waar "Andromeda" de naam is die Marketing wilde en "A6" de naam die de ingenieurs wilden - dus in dit geval Gaia als catchy naam en SH-01 als steriele type-aanduiding.
                                      watn kennis hier ...

dus we kunnen nog zeus ....muze ....archimedeus enso verwachten [ik w8 wel ]
                                      YOYO finally cs30 comminhome!!
                                      thnx nog ; dude matana!

- tekoop ; DIV;check R-ond@synthforum !
                                      NOW into;,... breakin-flammin-freakin-basslineshizzlewhoami;
                                      http://soundcloud.com/groffuil/juur-...ty-22-mei-2010
                                      You can think that you're hallucinating, but you also can hallucinate that you think..helptdatnogniet ;klik;...
                                      http://www.babelfish.com/?aff=2075

Comment

Als dit ding echt analoog is denk ik dat ze hem met volledige vrachtwagens gaan moeten aanvoeren in de winkels...
                                        Ik begrijp nog altijd niet waarom Roland en Korg de laatste jaren geen analoge synths meer op de markt brachten... Het commercieel potentieel is enorm...

Comment

Working...
                                        X