Roland GAIA SH-01

Nieuw - en morgen op de Messe! Helaas nog weinig van bekend, behalve dat 't een SH-201 opvolger is.

Camshot van iemand die op de Messe rondsneakte volgens mij:
attachment.php
 

Attachments

  • sh01.jpg
    sh01.jpg
    55,7 KB · Bekeken: 93
Ligt het aan mij of is Roland inmiddels gewoon de behringer in synthland... :erm:
 
En dat alles zonder te luisteren of de specs te zien. :okdan:

Voorspelt die kristallen bol van jullie ook of ik dit jaar nog de loterij win?
 
Ik hoop iig dat de bouw kwaliteit beter is dan de SH-201.. die vind ik belabberd..
 
En dat alles zonder te luisteren of de specs te zien. :okdan:

Voorspelt die kristallen bol van jullie ook of ik dit jaar nog de loterij win?



groot gelijk (steeds weer dat zelfde gezeik) - de sh-101 en de mc-202 (oh ja tb-303 en tr-606) => dat was ook allemaal plastiek en goedkope meuk.

en nu wil iedereen er wel zo één.

wait and see ...
 
Moet het niet GAGA sh01 zijn? :D
 
Nou, een punt wat mensen al op een ander forum hadden opgemerkt was dat Juno en Jupiter in het Romeinse pantheon zitten, evenals Saturn en (Pro)Mars. Het probleem is echter dat Jupiter uit Roland's merkenportfolio was gevallen.

Gaia is echter Grieks, niet Romeins :P. Het kan ook net zoals bij de Andromeda zijn, waar "Andromeda" de naam is die Marketing wilde en "A6" de naam die de ingenieurs wilden - dus in dit geval Gaia als catchy naam en SH-01 als steriele type-aanduiding.
 
Gaia staat voor Aarde, dat schijnt ook een planeet te zijn...
..Roland keert terug naar de thuisbasis : )

maar ehhh...wat lees ik hier?!?!
AsiaGeoff on Twitter says “New Roland Gaia sounds fab. Encrusted with lots of knobs, it’s an analogue beast of immense potential. Only small, but sleek white & cool.” Link

-So its got knobs, its analogue, and its white!
 
Vind hem er eigenlijk wel mooi uit zien zo op de foto ...(smaken verschillen..)
Als ie 100% analoog is ben ik benieuwd hoe doe klinkt...

Iedereen dan wel denk ik toch?
 
Weer dezelfde motor met een andere carroserie...


pffff

ze gaan wel beetje t live gebeuren kant op
beter dan aleen maar ...keyboards ...pianos

wel beetje op de tekno jeugd..gegokte gear



egte muzikanten kopen vintage :D
 
Nou, een punt wat mensen al op een ander forum hadden opgemerkt was dat Juno en Jupiter in het Romeinse pantheon zitten, evenals Saturn en (Pro)Mars. Het probleem is echter dat Jupiter uit Roland's merkenportfolio was gevallen.

Gaia is echter Grieks, niet Romeins :P. Het kan ook net zoals bij de Andromeda zijn, waar "Andromeda" de naam is die Marketing wilde en "A6" de naam die de ingenieurs wilden - dus in dit geval Gaia als catchy naam en SH-01 als steriele type-aanduiding.

watn kennis hier ...:okdan:

dus we kunnen nog zeus ....muze ....archimedeus enso verwachten [ik w8 wel ]
:engel::halleluja
 
Als dit ding echt analoog is denk ik dat ze hem met volledige vrachtwagens gaan moeten aanvoeren in de winkels...
Ik begrijp nog altijd niet waarom Roland en Korg de laatste jaren geen analoge synths meer op de markt brachten... Het commercieel potentieel is enorm...
 
Back
Top