X

GRP A8 Synthesizer

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by Zymo View Post
    "made in italy"... neen danku

racist

Comment

ziet er indrukwekkend uit, nu het geluid nog.
      UNIFIED FIELD

Comment

Zal een hypotheek op me huis nemen!!....
        Ben ook benieuwd naar ...de klank .....
        Een Senseo apparaat
        Een BeerTender
        En een Verbanddoos voor als je van je kruk afllazerd!!

http://www.mindbleep.nl

Comment

wat een bak
          4800 is idd niet eens egt over de top
          \maar 6 vcos en 6 sub vco,s
          is in een modulaire omgeving wel nodig maar in een playable synth

de mc beth doet t met drie ...veel semi modulaire met minder

maar een schitterend [ouwe ] look op deze synth
          wie durfter eentje te nbestellen
          YOYO finally cs30 comminhome!!
          thnx nog ; dude matana!

- tekoop ; DIV;check R-ond@synthforum !
          NOW into;,... breakin-flammin-freakin-basslineshizzlewhoami;
          http://soundcloud.com/groffuil/juur-...ty-22-mei-2010
          You can think that you're hallucinating, but you also can hallucinate that you think..helptdatnogniet ;klik;...
          http://www.babelfish.com/?aff=2075

Comment

Originally posted by Lennox View Post
            ik wil in het nieuwe jaar of de M5 van Macbeth of misschien wel deze ik heb ze al een mail gestuurd wat betreft de prijzen en demo's

Die M5 staat echt hoog op mijn lijstje maar als deze GRP ook zwaar lekker klinkt dan krijg ik het moeilijk

kijk deze dan ze staan gewoon met zijn drieen achter dat ding

[IMG][/IMG]

edit: gaat circa 4800 euro kosten
            Doe mij die blauwe er naast maar.
            I don't need the gear, the gear needs me http://www.mono-poly.nl

Bringing you the best in electronic live music.www.noodlebar.org

Comment

Ik wou net zeggen...waar blijft mono-poly..haha

Ziet er erg classic uit
              Een complete song is een verschrikkelijk complexe erwtensoep van grondtonen en boventonen van diverse instrumenten. Voor een stukje software is het onmogelijk te achterhalen welke tonen bij welk instrument horen. Het feit dat wij dat wťl kunnen ,is meteen ook het fascinerende aan het menselijke gehoororgaan. De erfelijk opgebouwde aanleg in ons DNA en de ervaring met klanken sinds onze geboorte zorgen ervoor dat we in dit opzicht superieur zijn aan computers-en dat zal nog wel even zo blijven !

Comment

Originally posted by mono-poly View Post
                Doe mij die blauwe er naast maar.
                Da's toch een Technosaurus Selector?
                Bijgevoegde bestanden
                Er is schoonheid, maar je moet niet te veel willen zien

Comment

Ja

Comment

Originally posted by Hooihuis View Post
                    4800 voor zo'n bak is niet duur natuurlijk, dat zou heel erg mee vallen. ....
                    hangt af hoe de electronica binnenin is....

Comment

Originally posted by Septic View Post
                      dat bedoel ik een beetje eigenlijk, is 4800 niet te goedkoops zelfs, als het goed zou moeten klinken.
                      Maar als je bekijkt dat al het werk door die gast zelf gedaan moet worden en op bestelling gemaakt moet worden en in een Europees land wordt gebouwd snap je wel dat die prijs niet echt omlaag kan. Denk dat 'ie deze apparaten echt op bestelling moet doen, niet zoals MacBeth die een paar M5jes in voorraad kan hebben.

That said, ik zou het gaaf vinden als 'ie ook een bescheidener apparaat kan maken met 2 oscillators - een soort rack-Little-Phatty met de structuur van de A3 (minus een aantal mogelijkheden).
                      For all the intelligence and knowledge that technology empowers us with, the lazy and stupid is amplified along with it (Staticstarter)

Comment

Wat moet die GRP A3 gaan kosten dan?
                        ONRUSTNV:.........KRAAAAAK,PIIEEP!...knars...zondermeer
                        onrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnvonrustnv ONVERSTAANBAAR HELDER

https://onrustnv1.bandcamp.com/music

Comment

Whaaaaaa, dat zijn kleine gasten!! Okee, 't ZIJN Italianen, maar toch...

..offe, is 't geen 19" rack?

[mooi, btw!]
                          Thirty thousand feet above the earth, it's a beautiful thing..

I just like to sit in the dark and watch all the pretty lights blink and glow..

Comment

kijk deze dan ze staan gewoon met zijn drieen achter dat ding

[IMG][/IMG]

edit: gaat circa 4800 euro kosten[/QUOTE]

Zou ongeveer 120cm breed zijn en een hoogte hebben van +-70cm.
                            Niet dat de afmetingen een rol spelen,zolang de sound maar goed is.
                            Jaloezie is slecht voor de bloeddruk

Comment

Zouden ze je aankoop ook via tnt versturen, past namelijk niet door de brievenbus

Te|

Comment

Originally posted by teluur View Post
                                Zouden ze je aankoop ook via tnt versturen, past namelijk niet door de brievenbus
                                Daar rij je toch met de auto om zekers

Comment

we kunnen ook proberen of we een soort van group buy kunnen afspreken. Dus bij afname van bv 3 stuks een mooie prijs af kunnen spreken, ik wil er wel heen rijden dan, serieus. Ik moet wel iets van een busje huren ofzo maar dat kost wellicht minder als opsturen, en we kunnen dat ook splitten.
                                  Ambient/Cinematic Workx on SoundCloud
                                  House Stylez on SoundCloud

Comment

Ik wil de eerste voor 4800 euro nog maar is geproduceerd zien worden.
                                    En wat geluidsvoorbeelen zijn ook wel handig of wil je hem in de woonkamer zetten als een meubelstuk?

Comment

Originally posted by mono-poly View Post
                                      En wat geluidsvoorbeelen zijn ook wel handig of wil je hem in de woonkamer zetten als een meubelstuk?

nee uiteraard alleen als alles meezit, dan met name het geluid, ik heb audio demo's van de GRP A3 gehoord en die vallen mij niet tegen
                                      Ambient/Cinematic Workx on SoundCloud
                                      House Stylez on SoundCloud

Comment

voor de grap eens een gelijkaardig systeempje bij .COM samengesteld(wat nu toch ook niet als overdreven duur bekend staat), en ik zat al snel rond de 6000 USD, en dan had ik nog geen sub oscs, geen sequencer en geen LFO's - Dus best wel gunstig qua prijs dit, als de kwaliteit vergelijkbaar of beter is natuurlijk...
                                        It's only illegal if you're doing it right !

Comment

ItaliŽ is natuurlijk niet geheel ongunstig als productieland...

Te|

Comment

Working...
                                          X