Gratis CP-251 bij aanschaf Moog synthesizer

moog_cp251_promo.jpg


Moog are offering a free CP-251 to ayone who buys a Minimoog Voyager, Old School or Little Phatty synth before the end of the year. Here's a video of the CP-251 in action: http://www.youtube.com/watch?v=G6sj6LeMBxU&fmt=18
 
Leuke actie inderdaad, maar zover ik kan zien moet je in ieder geval transportkosten vanuit de States betalen en waarschijnlijk ook nog invoerrechten. Je krijgt hem er niet bij in de winkel of zo, dat was natuurlijk een stuk aantrekkelijker geweest.
 
alleen jammer dat je bij een geregistreerde dealer moet kopen, en volgens de moog site zit er geen in nederland...
 
Daar is wel een uitweg voor te bedenken. En als je een betrouwbaar adres weet in de VS is het nog steeds aantrekkelijk om hem daar te halen. Ondanks invoerrechten en shipping.

Belangstellenden kunnen mij wel even pb'en voor wat meer info. Ik heb wel vaker met dat bijltje gehakt.
 
De waarde van de dollar compenseert toch voor de invoerkosten? Zoek de Amerikaanse prijs van een Moog, vermenigvuldig met 0.79 en dan nog eens met 1.19. Voeg daar de verzendkosten aan toe en je weet de prijs.
 
alleen jammer dat je bij een geregistreerde dealer moet kopen, en volgens de moog site zit er geen in nederland...


Die dealer locator gedeelte klopt denk ik niet, want bij Mtec Music adverteren ze ook met die actie, dus dan zullen ze wel officieel dealer zijn van Moog neem ik aan.
 
Ik heb ook Moog spul bij I4 aangeboden zien worden.....
Wellicht weet Grooveron daar wat meer over te vertellen.
 
ik heb net een mailtje van ron boots (i4 muzique) gekregen,

hij wist te melden dat als je bij i4 een moog kocht de actie ook gold.

de slimmerik wist te melden dat ie nog een rme en little phaty's had voor de lage dollar.
afijn de actie dus wel bij alle nl winkels gelden
 
ik heb net een mailtje van ron boots (i4 muzique) gekregen,

hij wist te melden dat als je bij i4 een moog kocht de actie ook gold.

de slimmerik wist te melden dat ie nog een rme en little phaty's had voor de lage dollar.
afijn de actie dus wel bij alle nl winkels gelden


Klopt deze aanbieding geld ook gewoon voor Nederland.
 
Heeft iemand een CP-251 over die hij/zij voor een leuke prijs weg wilt doen?

Grtz Bruce
 
lijkt erop de dat kredietcrisis ook de MOOG freebies enigsinds afremt?
 
Heeft iemand een CP-251 over die hij/zij voor een leuke prijs weg wilt doen?

Grtz Bruce

Wat voegt ie toe aan je modulaire muur?? Heb m zelf ook, maar lijkt me toch dat je alles wat ie kan al hebt in je modular, LFO,tje, sample&hold, mixer enz...
 
dees is ook vooral bedoelt voor die enkeling die nog geen moogmodular heeft.
zoals deze jonge,( shame,shame,shame,shame,shame,shame,shame,..... shame on you.............etc)
 
Dan kan ik mijn voyager en mijn modulair lekker uitgebreid met elkaar laten praten.......
Dus heeft iemand er eentje liggen zonder doel?

grtzzzRB
 
Back
Top