even voorstellen

dragster

Nieuwkomer
Lid sinds
22 oktober 2006
Berichten
4
Locatie
breda
hallo....

ik stel me eigen hier even voor omdat dat meestal gebruikelijk/netjes is op een forum.

ben 20 jaar maak momenteel muziek met me denon set 2 keer dns3500 dnx1500 ben al vanaf me 13de fanatiek bezig met dj stuff.

wil me meer verdiepen in de software/midi wereld voor extra toevoeging door me mix heen en muziek in het geheel via de computer maken om eerst maar te beginnen met vooral ableton en daarna reason evt

wil geen gebruik maken van keyboards of andere muziekinstrumenten/generators (of hoe je t noem verbeter me if im wrong) maar gewoon "simpel" via de software wat ik wil gaan besturen via midicontrollers. kort gezegt samples importeren of bestaande nummers en hier bepaalde tonen uit filteren zodat ik bijvoorbeeld alleen de bass , voice etc in me mix kan gebruiken en hier effecten enzz aan kan toevoegen.

(kreeg op andere forum commentaar want zou niet op me plek zijn daar want dit is geen muziek maken even vd duidelijkheid ben dj en gebruik bestaande muziek wat het publiek ook kent en dat slaat beter aan als een zelf geproduceerde muzieknummer)

zal geen domme vragen proberen te stellen en eerst googlen of op forums lezen.

hopelijk kan ik hier veel leren en tips krijgen/geven heb momenteel geen vragen want het is even afwachten tot me nieuwe computer arriveert.

met vriendelijke groet

wesley
 
Laatst gewijzigd:
vergeet me muziekstylen..... dom

techno
tribal techno
hard trance
jumpstyle
groovy
en soms hardstyle

gebruik soms jaren 80 muziek door me mix heen, pop, top40 alle stylen eigenlijk maar bovenstaand als basis
 
:biertje: hoi
 
Back
Top