en dit ben ik

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
audio pc bouwen is enorm tijdrovend.

IN onze oude zaak hebben we dit ook eens gedaan.
Het bouwen is makkelijk, en alles werkt natuurlijk als je klant de winkel uitgaat.

maar.....

eenmaal thuis gaat ie toch zelf ff in het configuratie scherm kijken, ff wat klikken, nog ff wat downloaden en......

de zolgende dat staat ie op de stoep, en ben je er zo 5 uur ( praktijk voorbeeld) bezig om het op te lossen.

Ik meen het, hier wil je niet aan beginnen.......
 
de zolgende dat staat ie op de stoep

uuuhhmm...ja?
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
audio pc bouwen is enorm tijdrovend.

IN onze oude zaak hebben we dit ook eens gedaan.
Het bouwen is makkelijk, en alles werkt natuurlijk als je klant de winkel uitgaat.

maar.....

eenmaal thuis gaat ie toch zelf ff in het configuratie scherm kijken, ff wat klikken, nog ff wat downloaden en......

de zolgende dat staat ie op de stoep, en ben je er zo 5 uur ( praktijk voorbeeld) bezig om het op te lossen.

Ik meen het, hier wil je niet aan beginnen.......

ja bij ons in de zaak (gewone huis tuin en keuken computers) krijgen we ook van dat soort mensen. lever je een perfect geconfigureerde pc af gaan ze er de meest rare dingen op zeten. of in het ergste geval gaan ze er dingen afgooien die er wel op horen.
 
Dik een jaar uit de roulatie geweest qua muziek componeren, maar ben weer begonnen (door helaas een aantal andere hobbies en UT studie te laten vallen ... tja prioriteiten stellen he ;) ). Hopelijk ga ik ook weer meer opnemen ipv dat het alleen bij jammen blijft.

M'n setup zal er over 2 weken zo uit zien:
- Korg Karma
- SB Live 1024 (Kx project ASIO drivers) + Roland PC200mkII voor softsynths aansturen
- Yamaha ERG 121 GP BL Packet (woeiii eindelijk leren gitaar spelen!) + Roland/Boss GT-6
- Audiotrak INCA88 OEM voor multitracken van Karma en gitaar
- softsynthstudio (maar meeste zal uit Karma komen)
Op termijn zal er nog een MOSS & PCM09 board + MW software voor Karma bijkomen.

Nouja ... afwachten waar de muzikale inspiratie me dit keer brengt ;)
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Milan
Begrijp niet echt waar je 2 weken na dato op reageert. Just my 2 cents.
En ik begrijp niet wat je hier bedoeld ..
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top