't komt in orde

sampletablet

Versgeschoren lid
Lid sinds
6 november 2004
Berichten
30
Locatie
Gent/Halle België
ok,
na hier en daar wat dingen gelezen te hebben en geschreven te hebben wil ik me wel effe zeeeeeer kort voorstellen
'k heb hier en daar wat onhandige dingen geplaatst wegens onkunde van mezelf, maar ik leer bij en 't komt nog in orde :)

Momenteel bezig aan een eindwerkje, :geslaagd: grootste probleem altijd geweest: structuur. Ben er hard aan aan het werken maar ik dacht dat jullie met jullie commentaar daar iets aan zouden kunnen helpen? Alleen weet ik nog niet hoe je een mp3tje moet luisterbaar stellen op het net... :confused: ok, toegegeven ik ben een internetleek. thuis werk ik met logic, maar dat is dan ook het enige programma dat ik ken. alweer: 't komt wel in orde... niet?

goed dat was het voorlopig,

tot ziens in dit forum,

Gert
 
Re: 't komt in orde

Origineel geplaatst door sampletablet

Momenteel bezig aan een eindwerkje, :geslaagd: grootste probleem altijd geweest: structuur.

Da's inderdaad meestal het probleem. ;)

Origineel geplaatst door sampletablet

Alleen weet ik nog niet hoe je een mp3tje moet luisterbaar stellen op het net... :confused:

Als je wil, stel ik je wel wat webspace ter beschikking.


En natuurlijk een hartelijke welkom. :okdan:
 
Welkom!

Vaak krijg je gratis webruimte bij je internet connectie.
Aangeboden door bijvoorbeeld: Wannado, demon, planet, zonnet, kpn e.a.
Is meestal zo rond de 20 mb, dus genoeg voor 2 tot 4 mp3's.

Wat veel leden van Synthforum ook doen is een account aanmaken bij een website zoals audiostreet.
Hier kun je gratis een artiest profiel aanmaken en zo een paar nummers online zetten.

Succes! :W
 
Helllllo..!! :doei:
 
Back
Top