Hallo allemaal

Mithrandir

Nieuwkomer
Lid sinds
17 april 2003
Berichten
4
Locatie
Leusden
Ik heb mij al begin 2003 aangemeld op dit forum, maar er eigenlijk nooit iets mee gedaan omdat ik nog niet veel deed met synths e.d. Maar de laatste tijd ben ik me steeds meer gaan interesseren in synthesizers en daarom leek het me leuk om ook deel te gaan nemen aan dit forum.

Ik ben Eelco, 24 jaar en voornamelijk gitarist, maar ook erg gek van orgels, synthesizers en geluid in het algemeen. Ik ben een vervent liefhebber van progrock (Yes, Genesis, ELP, Pink Floyd, Flower Kings, Spocks Beard etc) en dit is ook de muziek die ik zelf het liefste wil maken. Ik zit als gitarist in een band, maar dat is puur een poprock band, zonder toetsen zelfs :)

Sinds gisteren ben ik ook de trotse bezitter van een Korg MS2000B, mijn eerste echte synthesizer en ik verzuip nu al in alle mogelijkheden, maar ik vind het nu al een vet ding.

Ik zal jullie niet al teveel lastig vallen met beginnersvragen, hardcore gitaarforum lid weet ik hoe irritant dat is }:| maar ik zal proberen om af en toe wat zinnigs bij te dragen.

Eelco a.k.a. Mithrandir
 
Welkom!
tn_Mithrandir.jpg


:D Beginnersvragen mogen van mij wel, hoor. Als 't veel beter en vaak behandeld is hiero, verwijzen we je wel naar de zoek-machjien (al dan niet vriendelijk..).
 
Back
Top