Hee ik ben helemaal niet nieuw....

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
.... maar best wel een tijdje inactief geweest op het forum. Ik heb een beetje heftige tijd achter de rug ivm met werkgerelateerde toestanden, zoals een corrupt management wat mij gigantisch heeft genaaid om niks, terwijl ik uitblonk in mijn werk volgens mails die ik van datzelfde management nog steeds in de mailbox heb. Het was echt een te idiote gang van zaken die mij en een aantal collega's getroffen heeft. en het heeft me mijn baan ( leukste baan die ik ooit heb gehad) gekost, en ben een soort van half depressief geraakt ( niet de officiele lezing ;) ) Ik had gewoon nergens meer zin in, en al helemaal niet in jullie :D nee geintje, ik las op een gegeven moment mijn laatste reacties terug en merkte dat ik erg negatief werd over eigenlijk alles, zo wil ik niet zijn he. En daarom heb ik besloten te stoppen met posten. Ook heb ik erg weinig muzikale dingen gedaan etc. Maar onkruid vergaat niet zeggen ze dan, ik heb mezelf lekker opgeladen en voel me weer mezelf in zo'n mate dat ik denk dat ik me hier wel weer kan vertonen :D Nou dat was wel weer persoonlijk genoeg voor vandaag he.
Ik wilde dit graag even uitleggen aan de forumleden die me kennen en die dachten dat ( wat natuurlijk ook erg aannemelijk is) ik in de gevangenis zat, of ziek was , of door aliens ontvoerd. Wat niet het geval is hoor. Tenminste, die eerste twee weet ik zeker.
 
Hey man-t sorry om te horen. Kan me wel voorstellen hoe k*t het is om een leuke baan te verliezen.
iig leuk dat je weer terug bent. Wellicht kun je negatieve energie juist in je muziek kwijt.

Cheers Tim
 
Als ancien op dit forum herinner ik me je nog goed.
Tja ... managers kunnen soms héél vervelende wendingen in je leven brengen. Erg jammer voor je dat jou dit overkomen is. Maar wel erg goed te lezen dat je je leven opnieuw op de rails hebt gebracht en je terug in van alles zin hebt.

Welkom terug en beleef terug plezier hier :okdan:

:doei:

Danny
 
Goed dat je weer terug bent. Tja van ontvoering van Aliens weet ik niks... foute managers (in de zorg waar ik werkte) helaas ........ wat meer. Muziek kan erg fijn zijn aftstand te kunnen nemen van negatieve ervaringen en ook gedachtes.... is mijn ervaring. Welkom.
 
Ik heb een beetje heftige tijd achter de rug ivm met werkgerelateerde toestanden, zoals een corrupt management wat mij gigantisch heeft genaaid om niks

Mja, klinkt wel bekend. Heb dat bij de overheid ook al meegemaakt, laat ik daar maar niet over beginnen... :bekdicht:

Sterkte ermee en ik hoop dat alles weer op z'n pootjes terecht komt voor jou. :)
 
Back
Top