Nieuw op het forum

LocalTrack19

Stamgast
Lid sinds
24 juli 2020
Berichten
192
Locatie
Arnhem
Hoi. Als multi-instrumentalist (mooi woord) ben ik recent begonnen met het produceren van muziek. Tot dusverre vooral recorden van gitaar en bas in mijn DAW (Studio One 5), met daar wat VST synthesizers omheen. Juno clone TAL U-no-lx is favoriet. Ik raak echter steeds meer geïnteresseerd in echte hardware synthesizers, heb vroeger wel oude Yamaha’s gehad maar nooit echt iets met sound design of zo gedaan. Dus ik hoop vooral veel te leren op dit forum . Misschien komt er binnenkort een Roland D-50, dat is wel de droom synthesizer uit mijn jeugd. Mocht iemand een mooie over hebben, dan hou ik me
aanbevolen
 
Welkom op dit leuke forum. De D50 kan je misschien ook in zijn moderne versie overwegen: boutique D05. Zelfde klanken met nog wat extra's.

Veel plezier hier in ieder geval :okdan:.

:doei:
​​​​​​​Danny
 
Hoi. Als multi-instrumentalist (mooi woord) ben ik recent begonnen met het produceren van muziek. Tot dusverre vooral recorden van gitaar en bas in mijn DAW (Studio One 5)

Welkom op het forum.
Er zijn hier een aantal Studio One gebruikers, oa mijzelf maar nog niemand heeft de upgrade gedaan volgens mij.
Ik weet niet of je van versie 4 afkomt maar in dat geval zou het voor ons best informatief zijn als je iets kan vertellen over je ervaringen tussen versie 4 en 5.
 
Welkom op het forum.
Er zijn hier een aantal Studio One gebruikers, oa mijzelf maar nog niemand heeft de upgrade gedaan volgens mij.
Ik weet niet of je van versie 4 afkomt maar in dat geval zou het voor ons best informatief zijn als je iets kan vertellen over je ervaringen tussen versie 4 en 5.

Ik kom inderdaad van versie 4 af, maar ben nog zo onervaren dat ik niet weet of ik iets zinnigs kan zeggen over verschil tussen 4 en 5. Wat wel een duidelijk verschil natuurlijk is, is dat versie 5 in Artist ook VST‘S van derden ondersteunt. Verder heb ik voor Studio One gekozen na eerst Live, FL Studio en Reaper geprobeerd te hebben.
 
Back
Top