Oh hi Mark!

SanderCommander

Nieuwkomer
Lid sinds
10 juni 2020
Berichten
3
Locatie
Enschede
Ha allen,

Ik ben Sander, woon in Enschede en heb eind vorig jaar mijn oude hobby gamen ingeruild (ok, af en toe nog) voor de synths, nadat ik bij een vriend van me op zijn zolderkamer een paar uur met een dikke modular setup heb mogen spelen. Sindsdien heb ik een Digitakt aangeschaft om lekker een beetje beats in elkaar te flansen. Snel kwamen daar een Behringer Crave, Neutron, TD-3 en een Novation Mininova bij. Ik doe het puur voor de hobby en vind vooral het maken en kneden van geluiden erg tof, afgewisseld met het maken van (techno) beats. Omdat de semi-modulaire synths me net niet genoeg flexibiliteit bieden heb ik onlangs besloten om me aan de Eurorack te wagen. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen! Een heel specifiek doel heb ik nog niet, maar ik vind generative music en sound design erg interessant. Ook lijkt het me tof om uiteindelijk zelf modules te maken met DIY kits en Arduino's.

Op het moment heb ik al welgeteld 1 hele module (Doepfer A-106-5 SEM filter) in mijn case zitten en hoop onder andere via dit forum een leuke setup bij elkaar te fabriceren.

groeten,

Sander
 
En niet te vergeten SDIY'ers.. :okdan: Welkom Sander.
 
Back
Top