X

Nieuw lid

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Nieuw lid

Hallo, ik ben al geruime tijd bezig met het maken van elektronisch muziek. Ik maak vooral techno en maak het voornamelijk voor mezelf. Tot voor kort heb ik dit altijd gedaan op mijn laptop. Vorige week heb ik mij wat hardware aangekocht, met name een roland TR8 en Korg minilogue. Deze wil ik dan graag gaan combineren met mijn ableton live. Ik ben nu voornamelijk bezig met het uitzoeken hoe alles aan elkaar aangesloten moet worden dus raad en tips zijn altijd welkom... :-)

Welkom Lees je vooral (voor zover nog niet bekend) in over midi/usb-midi en audio (genoeg op dit forum te vinden), dan moet je toch al een heel eind komen met aansluiten. Daarnaast kun je altijd een nieuw topic openen in de betreffende categorie.
    3630 Compressor|Arion SOD-1|Tube MP|DT 770 Pro|DS1|GX700|ME-50|GT-6|FX57|Xboard25|Small Clone, Small Stone, Big Muff, Electric Mistress Deluxe|M8U|Compounder|UE400|Rokit RP-5|MPX1|JH-1 Jackhammer|MOTU 1224|Impact LX61|NYS-SPP-L1|Central Station|MWR-01 MetalWorker|Cubase Pro|Soft synths|Voiceworks|TH MPS

Comment

ok bedankt!

Comment

Working...
      X