Modulair bezeten.

colette

Ingeburgerd
Lid sinds
1 mei 2020
Berichten
73
Locatie
amsterdam
Ik heb sinds kort een modulaire synthesizer (hardware.) Ik heb hier al heel lang en heel veel meegelezen en omdat ik soms dingen niet begrijp leek het me handig om me aan te melden. Met toetsen kan ik erg weinig, maar ik vermaak me prima met het maken van geluiden. En wat ik niet kan, doet de sequencer wel voor me.
Bij muziekvoorkeur heb ik JMJ ingevuld, maar eigenlijk vind ik bijna alle synthesizer muziek leuk. En nu ga ik toch even naar m'n balkon, de planten water geven.
 
dankjewel - en ik heb verder niet heel veel met planten, maar laten doodgaan is ook weer zo wat.
 
Welkom, op ongeveer dezelfde manier ben ik aan de hardware modulair (eurorack) begonnen.
 
Welkom, plaats anders eens een foto van je modulair.

Ben zelf ook al een tijdje aan het kijken om een systeem te kopen.
 
Welkom! Genoeg mensen hier die aan de Eurocrack zitten en van de hoed & rand weten als het om geluidsvoortplanting gaat, dus dat komt wel goed...
 
Welkom! Genoeg mensen hier die aan de Eurocrack zitten en van de hoed & rand weten als het om geluidsvoortplanting gaat, dus dat komt wel goed...

Ja velen proberen hun leven te verbeteren door te stoppen.
Maar sommige mensen die er gretig instappen word nooit meer iets van vernomen :P

Welkom colette :)
 
Da's toch wel het voordeel van modulair met een sequencer. Start 'm en je kan je plantjes water geven en als je het goed doet kan je ook nog voor een grote boodschap gaan. Ben je klaar, is -ie nog bezig. Probeer dat maar eens met toetsen! Ben wel benieuwd wat voor hardware je al bij elkaar gesprokkeld hebt. Helpt wel bij tips geven.
 
Back
Top