Voorstellen

Ondineke

Stamgast
Lid sinds
3 Maart 2020
Berichten
130
Locatie
Ernem
Dag allemaal,

Sinds een paar maanden kijk ik regelmatig op dit forum en ik vond het wel eens tijd worden om zelf lid te worden. Ik ben dus Ondineke (nom de plume), 34 jaar en ik woon in het oosten van het land. Al sinds mijn jeugd luister ik veel muziek, niks vreemds natuurlijk, maar inmiddels ben ik wel achter dat ik meer dan de 'gemiddelde' liefhebber een erg brede en constant veranderende smaak heb. Qua genre ga ik van jazz naar techno naar black metal naar popmuziek (en alles daartussen in). Ondanks deze passie ben ik zelf pas een jaar of 4 geleden zelf iets met muziek gaan doen.

Wat begon met prutsen in lmms is veranderd in een tijd vretende hobby. De eerste tijd werkte ik in-the-box maar sinds een jaar of 1,5 á 2 ben ik voorzichtig begonnen met hardware en dus vooral synthesizers (vandaar dit forum natuurlijk). Ik ben begonnen met de bekende volca serie en was gelijk verkocht. Momenteel werk in in fl studio en heb ik als hardware synths de behringer model D en neutron en de MicroBrute van Korg. Daarnaast heb ik een 5-tal effect pedalen waarvan de vooral de Boss space echo veel gebruikt wordt. Momenteel gebruik ik bovenstaande spul 1-voor-1 aan de eettafel met enkel een koptelefoon, omdat ik geen ruimte heb voor meer spullen. Binnenkort ga ik echter verhuizen en dan heb ik een hobby kamer om in te richten. Dan wordt deze kitchentable producer dus een bedroom producer. Dit laatste is voor mij nog een reden om hier lid te worden want ik zal hier waarschijnlijk het nodige advies proberen in te winnen om deze 'studio' in te gaan richten.

Ik zal binnenkort ook één of meer tracks van mezelf posten, dat hoort er wel een beetje bij hoewel ik dat ook best eng vind en de tracks die ik van jullie tot nu toe gehoord heb allemaal zeer goed en professioneel klinken.

Groet, Ondineke
 
Back
Top