Hier ben ik dan...

Pannekoek

Nieuwkomer
Lid sinds
14 februari 2020
Berichten
15
Locatie
Rotterdam
Bedankt voor het toevoegen aan dit forum!
Ik ben (een) Pannekoek en ik houd van plaatjes draaien en vind het leuk om af en toe aan knoppen te draaien. Ik houd niet van computers, dus die vind je niet in mijn studio. Die studio moet wel één van de mooiste in het land zijn, een torenkamer in mijn kasteeltje met uitzicht over het water. Ik zal later een foto toevoegen.
Qua muziek word ik blij van heel uitlopende dingen, van dub tot tekno en het meeste er tussenin. Denk dat dit ook wel terugkomt in de patterns die ik bouw (ik maak eigenlijk nooit tracks af).
Welke gear heb ik
* Yamaha RS7000 (zou ik nog wel een aeib2 voor willen)
* Korg Monologue
* Volca Beats
* Yamaha QY70
* Kaossilator 1 en 2
* Ander klein grut waar geluid uit komt
* Zooitje effectpedalen
Wat had ik
* Virus A
* Jomox Xbase09
* SH 32
* Hoop oude dingen zoals Zoom RT 234
Meeste daarvan mis ik wel hoor....
Wat wil ik
* De uitbreiding voor RS7000
* Virus B/C, of iets anders dat meerdere parts over meerdere uitgangen kan spelen
* Jomox of Drumbrute ofzo
* SH 32 (wat een geflipt ding!!)
* Nog veeeel meer :)
En als laatste een track van High Tone, als ik zoiets hoor heb ik meteen zin om aan de slag te gaan.
https://youtu.be/Q6BoMU9AKQg

Tot ziens in de andere topics!
 
Pannekoeken zijn altijd welkom, gewoon met boter en poedersuiker, maar met spek mag ook.
Dus driedubbel welkom!
 
DSC_2681.JPG
 

Attachments

  • DSC_2681.JPG
    DSC_2681.JPG
    70,1 KB · Bekeken: 89
Gave ruimte heb je daar :okdan: ik ben wel een beetje benieuwd hoe het klinkt daar, met al die hoeken enz.
Welkom Pannekoek ! (met kaas EN stroop aub)
 
Mijn producties zijn niet van het niveau dat ik me om akoestiek druk hoef te maken :)
Maar ik vind het een fijn plekje en zowel onder als aan de zijkanten geen buren. Iedereen blij.
 
Zow, DJ Rutte :) (ow, sorrie ik wil je niet beledigen, voor het geval je niet zo'n fan van hem bent.)
(Ja noem me maar spuit11 in de bocht, had nog niet gezien dat je gelukkig in een ander torentje zit :))
 
Back
Top