Synthesizer stuff

peetersclan

Nieuwkomer
Lid sinds
30 januari 2020
Berichten
14
Locatie
rijmenam
Hallo.
Ik ken eigenlijk niets van synthesizers.
een zeer goede vriend is plots gestorven en heeft ons zijn studio nagelaten voor zijn allerliefste petekind, mijn zoon.
Ik ben hier vioral om contacten te leggen om zo zijn ooh zo geliefde studio aan andere liefhebbers te verkopen.
 
Welkom. Ik geloof dat ik het niet goed snap. Jouw vriend heeft die spullen toebestemd aan jouw zoon, en jij beslist anders?
 
Welkom. Ik geloof dat ik het niet goed snap. Jouw vriend heeft die spullen toebestemd aan jouw zoon, en jij beslist anders?

Idd weet wat je wegdoet, want dat is echt een vette studio die daar staat! Misschien even aankijken of hij niet enthousiast te maken is voor deze fantastische hobby?
 
Het lijkt me dat ieder voor zich besluit wat hij/zij in zo'n situatie doet. Voordat mensen hun oordeel klaar hebben lijkt het me verstandig om daar terughoudend in te zijn. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zit te wachten op een kamer vol apparatuur. En al helemaal niet op oordelen van onbekende mensen op het internet.
 
Welkom, allereerst gecondoleerd. Mocht je inderdaad besluiten om de spullen te willen verkopen, dan is het bij weinig kennis goed om foto's van de apparatuur (naam+type) te maken. Dan kunnen wij in ieder geval aangeven wat voor apparaat het is en wat eventueel een geschatte waarde is.
 
Welkom, allereerst gecondoleerd. Mocht je inderdaad besluiten om de spullen te willen verkopen, dan is het bij weinig kennis goed om foto's van de apparatuur (naam+type) te maken. Dan kunnen wij in ieder geval aangeven wat voor apparaat het is en wat eventueel een geschatte waarde is.

Idem,laat je niet verleiden om zo vlug mogelijk van af te zijn.Enige opzoekings werk op internet kan al veel helpen om een geschatte waarde te weten te komen.Ik heb al spullen verkocht met behoud van de prijs na maanden.
 
vinnieq ik begrijp je niet goed. deze situatie is spijtig genoeg de werkelijk! Ik wens het niemand toe. Dus vind het ook niet zo leuk dat je dit "zo'n geval" noemt. Aan de andere kant van het pc scherm zitten ook échte mensen...
 
Wellicht dat "geval" in Vlaanderen een negatieve bijklank heeft? Ik meende mij een vergelijkbare situatie te herinneren maar ik kon deze niet terugvinden. Nu zie ik dat je eind januari dit al gepost had, maar die thread is niet meer terug te vinden met jouw forumnaam. Ik had je destijds naar de PowerPoint gevraagd maar daar kreeg ik geen antwoord op. Ik heb twintig jaar geleden ook spullen van een plots overleden vriend moeten verkopen en dat was geen pretje. Ik wens jou en andere nabestaanden veel sterkte. Zoals anderen al aangegeven hebben: wees voozichtig!
 
Back
Top