Oude muzikant op ontdekkingsreis

Rop

Nieuwkomer
Lid sinds
29 januari 2020
Berichten
10
Locatie
Wijnaldum
Ha allen,
even voorstellen: Mijn naam is Rop Pronk, ben inmiddels bijna 70 (jaja!). Heb in mijn jonge jaren veel aan muziek gedaan, bandjes gespeeld en muziekles gegeven. Speelde daarin gitaar en toetsen, piano, orgel en synth (had indertijd een Juno 106, ach had ik die nog maar). Door drukke werkzaamheden een aantal jaren weinig met muziek gedaan, maar sinds mijn pensionering weer bezig. Wat me altijd gefascineerd heeft is sounddesign, experimentele electro en meer van dat soort zaken. Ik werk op dit moment met een V-Synth GT (die mag overigens weg (hoeft niet perse), want ik wil wat anders) en ik gebruik Native Instruments Reaktor, heerlijk programma om te knutselen. Hoop hier gelijkgestemden te vinden, ideeen uit et wisselen en oplossingen te vinden voor probleempjes waar ik tegen aan loop. Echte favoriete muziekanten of muziek heb ik niet, zolang het goede muziek is vind ik het mooi. Tot zover, een fijne dag allemaal
 
Hey allen,
dank voor het welkom. Zodra ik iets heb gefabriceerd wat het beluisteren waard is zet ik het wel op de site hier. Eerst maar weer een beetje "in the mood" komen.
 
Welkom,ook uit de tijd toen dat er nog geen synth's bestond en een piano maar een inleiding was tot de dag van vandaag.
 
Ach, oren....., oren....... da's ook maar betrekkelijk. Soms is het maar beter om je eigen herrie niet te horen en het is in ieder geval beter om de buren niet te horen als ze klagen. En bedenk: Beethoven was uiteindelijk ook helemaal doof en componeerde rustig door:)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top