Nieuw!

heemanhey

P I R △ M I D S O N G
Lid sinds
24 december 2019
Berichten
16
Locatie
Utrecht
Hey forumleden,

Al een tijdje ben ik aan het flirten met analoge synths maar heb de stap nog gezet (analoge drumcomputers niet meegeteld, is eigenlijk ook een synth toch?). Zoveel mogelijkheden en verschillende manieren van werken dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Erg benieuwd naar iedereen zijn ervaringen hier en verschillende setups.

Zelf altijd veel gitaar gespeeld geëxperimenteerd met effecten en de laatste tijd ook met verschillende DAW's en virtuele synths.
Al veel op het forum gelezen en verschillende projecten beluisterd. Dacht dat het nu wel eens tijd was om ook lid te worden!

Groeten en tot in het forum!
Heeman
 
Welkom bij deze fantastische community. Er wordt geweend, gevloekt, geschreeuwd en ook veel gelachen. :okdan:
 
Hi Apollo, ik heb een Arturia Drumbrute en Volca Beats. Geluid van de Drumbrute vinden de meeste niet echt goed maar ik gooi de kicks snare en hats door een mixer en effecten en dan ben ik dik tevreden. Vooral de sequencer vind ik fijn om snel ideeen neer te zetten.
 
Ik sta nog steeds volledig achter die uitspraak :D

Maar welkom en we zullen weleens kijken wat je aan kunnen smeren ter verbetering :okdan:
 
Haha prima, altijd open voor suggesties, daarom ben ik hier!

Bedankt iedereen voor het welkom!
 
Nou, een serieus antwoord? De beste gear is de gear die je hebt. Mee spelen, ontdekken, uitzoeken en dan merk je vanzelf waar de gaten zitten en wat beter kan en wat je wil. Het is een reis!
 
Back
Top