Hallo, een verdwaalde gitarist op zoek naar de manual van Eminent 2000 GT

Sheriff

Nieuwkomer
Lid sinds
5 januari 2020
Berichten
1
Locatie
Hengevelde
Hallo toetsendrukkers, ik ben Lennard en sinds vorige week ook trotse eigenaar van een Eminent 2000. Ik kan redelijk solderen dus ik dacht, ik waag het er op. Tot mijn verbazing werkt ongeveer alles. Ik moet hem wel een flinke schoonmaakbeurt geven, omdat een aantal knoppen hier en daar wat kraken en ruisen. Ik hoop dat dat allemaal gaat lukken, dan heb ik echt een topbak!

Helaas zit er in de upper selector - tibia drawbars wel een vervelende piep (daar heb ik hier meer over gelezen) onder de 1' schuif. Ik neem aan dat dit dus te vinden moet zijn, maar helaas zat er bij deze oude bak geen manual (tekening). Die hoort er in te zitten en ik las al op dit forum dat er mensen zijn die die tekening in bezit hebben. Dus ik hoop dat ik via deze weg in contact kom met deze persoon/personen. Daarnaast is het ook handig om het met ervaringsdeskundigen van de 2000 over mijn ontwikkelingen te hebben.

Ik heb zojuist geprobeerd om de leden Tonie en nlight een bericht te sturen, omdat zij als het goed is de tekening hebben, maar ik denk dat zij niet meer actief zijn. Ik kan ze namelijk geen persoonlijk bericht sturen, ook niet nadat ik dit gepost had (dit is een bewerkt bericht). Mocht je dus meer weten, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!
Groeten Lennard
 
Laatst gewijzigd:
Welkom op dit forum :okdan:.

Die Eminent orgels hebben inderdaad een heerlijke en nostalgische kant. Je kan ook forumlid unic eens proberen contacteren. Als ik me goed herinner heeft hij ook één of meerdere Eminents. Als je hem niet meer via dit forum kan bereiken, Google dan eens op AVB Music Productions.

Veel succes met de zoektocht en plezier op dit forum.

:doei:
Danny
 
Back
Top