Ja hallo

Bambisk

jwt
Lid sinds
25 november 2019
Berichten
429
Locatie
Zwolle
Met Jeroen,

Ik kom uit Zwolle en werk in de GGZ. Sinds afgelopen zomer samenwonend en eindelijk een 'echte' woning (in plaats van thuiswonend of een kleine woonstudio). Dat maakt dat ik ook eindelijk de ruimte heb voor apparatuur, iets wat ik al lang wil. Als kind heb ik een Yamaha RM1X geleend van mijn vader, maar het enige wat ik toen deed was knopjes draaien zonder te begrijpen wat er gebeurde (nog te jong). Ik vond het echter wel heel gaaf en begrijp sinds enkele jaren (met terugwerkende kracht) wat ik er eigenlijk mee had gekund. Heb een grote voorkeur voor four on the flour. Ergens tussen de 125 en 190bpm bij voorkeur wat betreft produceren, qua luisteren is mijn smaak veel breder (bijv. metal, punk, klassiek en oldschool hiphop/nederhop).

Directe aanleiding om mij hier aan te melden is een advertentie voor een Korg Volca Sample. De Volca Kick (maand geleden gekocht) en Bass (twee weken geleden gekocht) zijn individueel erg vet maar ik mis (nog) zaken als snares/hihats/claps/etc. Ik heb als eerste de Volca Kick gekocht omdat ik zeer enthousiast kan worden van een goede kick. Heb reeds een lijstje met toekomstwensen wat betreft apparatuur maar eerst maar eens kijken of ik deze interesse langer volhoud dan enkele weken.

Mocht je eventueel interessante artikelen hebben die mij de basis wat betreft produceren/synths/etc simpel/interessant uit kunnen leggen dan hoor ik het graag :-)
 
Back
Top