Signing in!

sy@flippen.nl

Nieuwkomer
Lid sinds
6 november 2001
Berichten
6
Locatie
Enschede
Hoi,

Ik heb mij gisteren ingeschreven, zodat ik een advertentie kon plaatsen. Ik heb nl. een SY99 te koop... afijn, zie marktplaats.

Afijn, wat doe ik? Ik heb een muziekopleiding gevolgd. Ik heb een eigen multimediabedrijf; ik ben producent, arrangeur en live muzikant, ook op freelance basis.
Dingen die ik het afgelopen jaar zoal gedaan heb varieren van muziekproductie tot multimedia (en internet) werk en AV-bewerking.
Het merendeel van mijn werkzaamheden vindt plaats in een 'leuke' opnamestudio met veel faciliteiten (40 sporen digitaal, o.a. Lexicon 480, Lexicon 300, Focusrite 2/7, en fraai assorti grootmembramen w.o. Neumann M149). ERG leuk dus!
Daarnaast ook flink wat MIDI-mogelijkheden, o.a.:
(Yamaha) CS6x, SY99, VL-1 (Korg) Triton, M1, (Roland) JX-10, JV1080, U220, JV990 (Akai) S3000, CD3000.

Idee? Dit forum bekijkend lijkt het me eigenlijk best een leuk experiment om in vrije uren van de studio eens met een paar mensen samen te werken en bijvoorbeeld wat producties samen te maken. Interested? Feel free to mail...

Groeten,
Matthijs van Noort
 
Wij heten u welkom.

En ik denk ook zeker wel dat een x aantal mensen graag met jouw expertise (en apparatuur) zullen willen werken.

Succes en veel plezier op t forum..
 
Welkom!

Dus je hebt van muziek je werk én je hobby gemaakt?
Dat lijkt me echt geweldig! :p
 
Re: Signing in!

Origineel geplaatst door sy@flippen.nl
Hoi,

Neumann M149
Matthijs van Noort


Hey Matthijs,

Als je die M149 zou willen wegdoen... Maak me een prijs.

Groeten
Lorenzo.
 
:erm: Hmmm... zou hij er nog zijn of ander account aangemaakt?

Laatst geplaatste bericht: 2001.11.07 12:17
 
Back
Top