X

eindelijk kwam het er van, ik ben er

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

eindelijk kwam het er van, ik ben er

Na eerder wat issue's met de site is het aanmelden gelukt en kan ik mij voorstellen; Mijn naam is Sophie, vroeg in de 40 en reeds 25 jaar dj, maar ben nu meer gericht op zelf produceren. Mijn smaak ligt in de niet commerciele techno, van soft tot deep en hard, ook experimentele klanken vind ik steeds interessanter. Na een paar jaar wat proberen en rommelen wete ik nu welke kant ik graag op ga kwa gear etc. Voor een modulaire setup trekt mij en ben wat bij elkaar aan het verzamelen, aangevuld met wat desktop modellen (Dreadbox Hades, Nyx, Erebus). Vooralsnog gebruik ik voor de beats een Eelektron Rytm en Beatstep voor sequence. Foto's komen vast nog wel.

Welkom!

Comment

Welkom!
      Depeche Faux (Depeche Mode tribute): Facebook | YouTube
      Magnus Machina: Facebook | Soundcloud | Bandcamp | YouTube
      ghost.transmitter (modular noodles): Soundcloud
      TheSmartBits (oud werk, The Gathering, Wish, Lindane): YouTube

Comment

Hallo
        To each his own.

Comment

Welkom!

Comment

Hé, welkom! Welke techno (artiesten) vind je tof? Heb je iets online van wat je maakt?
            Fear the beard!

Comment

Originally posted by Depressoptimist View Post
              Hé, welkom! Welke techno (artiesten) vind je tof? Heb je iets online van wat je maakt?
              zodra ik wat heb kom ik wel af hoor kwa artiesten zijn er een hoop die ik leuk vind, van Collin Benders, Metapattern tot Ansome toe.

Comment

Working...
              X