Weer een nieuw lid

Plonk

Nieuwkomer
Lid sinds
5 november 2019
Berichten
3
Hallo!
Ik ben Peter, 48, en werk als dirigent, arrangeur en componist.
Eigenlijk alles in de PC, maar probeer daar wel alles uit te halen wat er in zit.
Ik werk veel vanuit presets en "ouderwetste" instrumenten, maar ga nu ook het pad van synths maar eens opzoeken, vandaar dat ik hier nu ben.
 
Hee Peter, welkom :) Alleen nog even je bsn, rekeningnummer en pincode posten en je hoort er helemaal bij !
Nou lekker flauw weer.
Dat kun je natuurlijk beter even via een pb'tje sturen.

Okee dat was dat. Lachen man.

Wij zijn natuurlijk nieuwsgierig naar je werk ( ik wel iig) , en ik vraag me af wat je bedoelt met 'ouderwetse' instrumenten. Bedoel je dan 'gewoon' piano, fluit en klavecimbel of bedoel je een mix van akoustische instrumenten op zich ? Of oude orgels etc. bv.. En presets van welke instrumenten dan als ik vragen mag ?

Nou nogmaals welkom hier, veel plezier, en ik denk dat gezien je werk er hier zeker wel wat mensen zijn die daar mee van willen weten :)
 
@man-T: Ik bedoel met die ouderwetse instrumenten dat ik vooral samples gebruik van akoustische instruemten, orkesten, gitaren, drums e.d. en weinig van elekctronische instrumenten zoals synths. maar wat niet is kan nog komen....
 
Welkom Peter aka Plonk!
En als je veel ITB werkt, en de synth wereld echt wilt leren kennen, kan ik je de Arturia V Collection van harte aanbevelen! Niet heel goedkoop, maar wel echt heel vet!

welkom Plonk !

en inderdaad de arturia v collection is een mooie start (en velen anderen zullen er anders over denken, zo gaat dat, maar dit forum veel vriendelijker dan elders...), black friday komt er aan.... niet goedkoop, idd, al heb ik m goedkoop, als crossgrade aanbieding, ooit. maar goedkoop tijdens sales, dat is tevens een aanrader, de sales waren krankzinnig dit jaar (of het was mijn beleving), nu is wat het stiller, maar met black friday begint het.
en vanaf maart tot aan einde zomer, wordt elke gelegenheid gebruikt, voor sales. en sommige makers van plugins, libraries hebben hun eigen sale periode, of wekelijkse sale... etc. etc.

benieuwd naar wat je maakt!
 
Back
Top