Hoi, ik ben nieuw hier!

Daisy88

Nieuwkomer
Lid sinds
1 november 2019
Berichten
1
Locatie
Rotterdam
Hoi allemaal,

Zoals het hoort, even voorstellen. Ik ben Daisy en ben al sinds lang bezig met synths en toetsen. Speel zowel in bandjes als thuis met synthesizers. Ik heb vorig jaar een looper gekocht om eens te kijken of ik wat liedjes zou kunnen maken, en dat beviel goed. Alleen blijft het toevoegen van laagjes... Nu ben ik me aan het oriënteren op het kopen van een sequencer, om zo de boel te kunnen aansturen en evt live mee te gaan werken.
Want werken op de computer, dat heb ik geprobeerd maar vind ik vréselijk! Qua sequencers is er een hoop keuze zie ik, maar ik blijf toch steeds toegetrokken worden naar de mpc1000.
Maar voor ik er één koop zou ik er graag een keer één willen proberen, dus dat hoop ik te vinden hier op het forum!
Is het handig als ik hier nog een aparte oproep voor doe in een ander topic?

Alvast bedankt voor het meedenken en fijne avond,

Daisy
 
Welkom!

Ik heb zelf geen MPC1000, maar weet wel dat de pads nogal eens problematisch kunnen zijn. Ik heb bij een reparareur wel eens een klein stapeltje zien liggen van MPC1000's die niet meer te fixen waren. Dus als je er 1 op het oog hebt dan is het zeker aan te raden om zelf te checken of de pads het goed doen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top