Her-introductie en lofzang voor het forum

Maurice_1983

I eat wavetables
Lid sinds
12 juni 2002
Berichten
1.565
Locatie
[amsterdam]
Hoi allemaal,

Bij deze een her-introductie van mij als lid, ik postte voorheen onder " technomauriesje", een naam die mij om meerdere redenen tegen ging staan. Vandaar dat ik vanaf nu verder ga als Maurice_1983. Mijn guilty pleasure is het marktplaats op-en-neer scrollen op de wc, maar ik hervind de laatste tijd mijn algemene waardering voor het forum. Met name de tracks sectie wordt ik de laatste tijd weer warm voor. Ik vind het leuk leden te zien groeien in hun producties (Timecop, Gloomy, MacGuyverGear, PablodeMode, PHocos, zijn slechts enkele voorbeelden). En ik vind het gaaf om te ontdekken dat er soms (voor mij) grote namen uit de scene op het forum zitten, soms onder een "schuilnaam" :P.

Iets meer over mezelf, ik kom uit de tijd van Synthforum legends zoals BamBamStudio, 6track, JohnnyBusca, mijn god waar zijn die mensen gebleven, en waar blijft de tijd, haha? Echte smaakmakers waren dat voor mij, maar gelukkig hebben we er daar natuurlijk ook een heel aantal voor terug gekregen.

Ik ben momenteel bezig met een hardware live-rig te bouwen. Het moet een soort synthwall worden met een grote Jaspers stand als uitgangspunt met sequencer (Rm1x), mixer en hardware fx en synths natuurlijk (alpha Juno, Tx81z, ...). Ik heb het gevoel dat ik in een andere workflow terecht kom als ik er lekker bij kan gaan staan en meehupsen op de muziek. Zitten achter een computer gaat mij soms wat tegenstaan, vooral als je al 8+ uur op je achterste hebt gezeten voor werk, herkent iemand dat? Old-school techno/house R&S/Warp/Transmat is mijn muzikale doel achter dit project.

Bij deze dus mijn nieuwe introductie, en ik wilde een momentje nemen voor een algemene hulde voor het forum, de moderators en de actieve en muziekmakende leden. :halleluja
 
Her-welkom terug! De tijd vliegt i.d.d. ik weet nog dat mijn aanmelden voor het forum nadat ik het een behoorlijke tijd las als gast. Toen voelde het nog heel speciaal om op een forum iets te posten. Toen nog bij mijn ouders thuis op zolderkamer met 1 synth. Mooie tijd. Nu samenwonend en 2 kinderen en mooie synths... maar wel veel minder tijd. Hopelijk krijg ik ook langzaam weer wat meer ruimte, maar tot laat muziek maken trek ik niet meer...zzzz. Ik merk wel dat de wil om nieuwe gear aan te schaffen weg is. Alleen nog een keer geluidskaart en dan ben ik meer dan tevreden :)
 
Welkom terug ...
 
Hey, welkom terug :)
 
Ik vind het leuk leden te zien groeien in hun producties

Leuk dat je dat noemt. Ik heb het afgelopen ook gigantische stappen gezet, mede door Synthforum. Voor het eerst in 15 jaar heb ik een demo opgestuurd naar een label. Ik vond mijn muziek zelf nooit goed genoeg. Zij gelukkig wel. De eerste EP met 2 tracks is net uit. Ik heb een contract getekend voor nog 6 nummers, en ik leg nu de laatste hand aan weer 5 composities. Dat zijn er straks 13 in een jaar! :P Dus dank je wel Synthforum! :okdan:

En welkom terug, dat zou ik bijna vergeten :D
 
Welkom terug!
 
Back
Top