Min of meer nieuw - nu goed

GroteBozeWolvin

Ingeburgerd
Lid sinds
3 november 2005
Berichten
85
Locatie
Zweden
Nu het akkefietje met mijn naamswijziging ('t ging sneller en makkelijker dan in de echte wereld :-) ) achter de rug is (dank je wel MatthewLeBlom), plaats ik mijn verdwenen introductie hier opnieuw:

Hoi,

een tijdje geleden ben ik opnieuw lid geworden van dit forum. Enkele jaren geleden was ik hier reeds een heel klein beetje actief onder de naam "GroteBozeWolf", maar na een wat ik zal noemen grote en ingrijpende persoonlijke evolutie doorgemaakt te hebben klopte die naam niet meer helemaal. Of beter: helemaal niet meer. Vandaar dus GroteBozeWolvin.

Als alles goed gaat ga ik nu meer tijd hebben voor muziek maken dan vroeger, maar ik ben er jaren uit geweest, en er is in die tijd veel veranderd op music tech gebied, ik heb dus weer veel te leren.

Gear: Na een afgesloten ICT-loopbaan van 20 jaar heb ik beslist dat ik géén computers meer wil gebruiken voor mijn hobbies. Daarom ben ik een all hardware setup aan het samenstellen. Something old, something new... o.a. wat 80´s en 90´s synths (XP-80, M1, Prophecy,...) en wat nieuwer spul ( BSII, Rocket, Microfreak,...)
 
Nog een keer welkom! :)
Wat ik al schreef, herkenbaar dat je geen computer wil gebruiken na een loopbaan in de ICT. Heb een beetje hetzelfde.
 
Wolf, wolvin, wat maakt het uit. Zolang je je tanden maar in je muziek kunt zetten en je jezelf en je eventueel publiek maar kunt vermaken met je muzikale gehuil in het maanlicht.

Welkom & succes
 
Welkom terug op het forum!! Als terugkeerder ben je eigenlijk een weer-wolvin. Heel veel plezier met het opbouwen van een verzameling appliances voor het maken van muziek (ja ook een IT'er). Ik probeer juist zoveel mogelijk in-the-box te doen vanwege ruimte (maar ook financiën) Daar moet ik wel bij opmerken dat als ik het draadje bekijk met de studio's die mensen hier op het forum hebben dat het water dan wel in de mond loopt... Ik ben namelijk wel een knoppen-fanaat...
 
GroteBozeWolvin : welkom terug! Leuk dat je ook nog een Prophecy gebruikt, blijft voor mij toch 1 van de top synths uit de jaren '90! Hoe bevalt die Microfreak?

Heeft dit forum een poll functionaliteit? :-)
Jazeker, als je een nieuw bericht aanmaakt kun je er voor kiezen om een peiling toe te voegen.

(NB. hier nog een +1 voor de IT-er roll call, probeer er thuis wel zoveel mogelijk van uit de buurt te blijven... :engel:)
 
Back
Top