Ola

Adrisynth

Nieuwkomer
Lid sinds
11 september 2019
Berichten
5
Locatie
Eindhoven
Hello Allemaal,

Mijn naam is Adrian en ik ben een echte noob in de wereld van synths en drumcomputers maar wel mega enthousiast over deze nieuwe hobby :).
Ik ben al langer geïnteresseerd in drumcomputers en synthesizer maar heb nu eindelijk besloten om er zelf ook mee aan de slag te gaan.

Onlangs heb ik mijn eerste aankoop gedaan: de Korg Volca Sample. Echt een superleuk apparaat en voor de prijs echt een aanrader (vooral voor degene die met een standalone willen beginnen).
Ik ben ten eerste lid geworden omdat ik zeker nog zoekende ben naar informatie en tips maar ook om evenementen in de gaten te houden. Lijkt me leuk om vaker wat live sets mee te maken.

Ik ben een groot techno/house fan en vind het daarom extra leuk om ook zulke beats te maken.

Momenteel wil ik mijn Korg Volca Sample graag aanvullen met een synthesizer. Omdat ik erg content ben met de Korg Volca serie tot nu toe wil ik mijn pasgeboren collectie aanvullen met een synthesizer uit deze serie. Ik twijfel nu over de Korg Volca Keys of de Korg Volca FM. Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat de Keys wat makkelijker in gebruik is maar minder mogelijkheden heeft en de FM juist wat lastiger is maar meer mogelijkheden heeft. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Klopt dat een beetje wat ik hier zeg?

Ik ben in ieder geval super blij met deze hobby!!

Groetjes,
Adrian
 
Back
Top