👋 hi there

mr.aart

Nieuwkomer
Lid sinds
8 september 2019
Berichten
1
Locatie
Amsterdam
Hi all, mijn naam is Maarten. Ik ben hier omdat ik forums kicke vind en synths een goeie hobby zijn 8-)

Ik heb geen manshoge racks vol gear, ik ben maar een brave huisvader met een hobby: Een MaschineMK3 (weet niet zo goed wat ik daarvan vind), een Mother-32 (pielen tot je een ons weegt) een Digitakt (waarschijnlijk het meest sensible instrument) en een DMX (weird and wonderful). Ik zweef tussen DAWless (mooie filosofie) en experimenteren met BitWig (voornamelijk vanwege de interactie met analoog). Ik heb ook een schuin oog richting modulair, maar ik vrees dat dat een soort rabit hole is die qua financieel zwart gat niet onderdoet voor wielrennende audiofielen.

Muziekaal(in) ben ik van glitch tot glamrock en Detroit tot Den Haag geïnteresseerd. Mijn oude "dance" liefdes zijn rave, electro en techno, maar ik kan me ook prima op breakcore en disco vermaken.

Muziekaal(out) ben ik niet bijster productief, ik heb vroeger best veel ge-dj'd, maar een afgeronde productie kan ik niet claimen. Dat hoeft ook niet, pielen is mooi genoeg, als ik talent had gehad was ik daar nu wel achter geweest :-)

Cheers,
M
 
Back
Top