Lurker ontwaakt en zwaait

milan242

Nieuwkomer
Lid sinds
17 september 2014
Berichten
3
Hallo, ik ben Milan en lees als sinds 2014 Synthforum. Voor de inspiratie en technische informatie en ook wat jullie allemaal maken en bedenken en waar jullie ook mee worstelen op synth- productie- muziekvlak. Ook heb ik o.m. de geniale muziek van Plaid via dit forum leren kennen (waarvoor dank).

Inspiratie en de hang naar electronica begon in de 70's vanaf Klaus Schulze/Kraftwerk/Front242/Joy Division om vervolgens via The Klinik/Skinny Puppy/Die Krupps/Nine Inch Nails bij Trentemoller/Alessandro Cortini/Moderat/Royksopp aan te belanden.

Mijn gierlijst: MoogSub37/Prophet08/BehringerNeutron/JomoxMbase01/Mikrokorg/Cs1x ShermanFilterbank/StrymonTimeline+BigSky/KorgKaosspad Een PC met FocusriteSaffirePro24/MaschineMKII met een hele hoop NI en Arturia spul Ipad met Korg apps hetgeen via AKAI GX 210-D naar een EMX2000 gaat met Spirit monitoren.

Ik ben MIDI-hater, snap niets van DAW's (heb de online AbletonLive cursus al 6 keer doorlopen en gebruik het nooit) en verdwaal alijd in eindeloze drones en gepriegel. Ik vind dat dat mag omdat er al zoveel goede muziek is en wordt gemaakt. Heb ooit eens iets EBM achtigs gemaakt https://soundcloud.com/b3kant

Nogmaals, mijn dank is groot voor de enorme hoeveelheid info ik hier kan krijgen. Dat het gratis is betekent niet dat het waardeloos is, in tegendeel !

Groeten, Milan
 
Welkom milan242 !
Herkenbaar lijstje van favoriete artiesten, ik heb deels ook dezelfde route afgelegd. En lekker dronen en priegelen: niks mis mee! :luv:
 
Back
Top