Ziel

Ziel

Nieuwkomer
Lid sinds
17 augustus 2019
Berichten
6
Locatie
Mariakerke
Hallo,

Ik ben lange tijd geleden al vaker op dit forum actief geweest, pak zo'n 15 tot 20 jaar geleden :) Onder de naam Carbo, ik deed toen vooral hardware live sets & dj-sets, met oa Juno 106, de TR909 en de 303!!

Momenteel maak ik graag ook andere muziek zoals tech-house tot stevige trance, gelijk Key4050, Allen watts etc
De rustige muziek die ik apprecieer komt vooral van Anjunadeep, artiesten gelijk Yotto, Ben Böhmer, Eli&Fur, Jody Wisternoff :)

Vandaag de dag gebruik ik veel minder hardware, ik had daar geregeld stukken aan die oude classics, kostelijk en uiteindelijk is software ook zeer goed vooruit gegaan! Kompakter en eenvoudig om mee live te gaan.
Wel heb ik nog de m audio midi klavier natuurlijk, een korg legacy midi controller en de tb303 heb ik gehouden! :)
Al de rest doe ik in Ableton en ik werk enkel met aangekochte software. Dit omdat ik ook muziek verkoop via Beatport, Mp's en vinyl, soms zag ik mijn eigen muziek gedownload worden. Awel, tis goed als je nummers verspreiden zelf in een illegaal circuit, maar uit respect voor elke artiest of developer koop ik de muziek en de software.

Ziezo, ik hoop dat mijn nieuw project Ziel even succesvol mag zijn als Carbo indertijd of mijn Live set onder de naam Metacid!

Groeten!
 
Back
Top