Voorstellen

PimvH

Nieuwkomer
Lid sinds
21 mei 2016
Berichten
22
Ik kijk al geruime tijd rond op dit boeiende Forum, als lezer. Ook al een en ander tweedehands hier op de kop getikt. Maar een introductie scrhijven schoot er steeds bij in.

Van jongs af aan ben ik al geinteresseerd in muziek, het maken en vooral de instrumenten. Echt veel is er nooit uit mijn vingers, voeten of keel gekomen. Want ik vond de techniek van een instrument en de knopjes interessanter dan me verder te verdiepen in composities.

Zo ben ik dan ook een jaar of twee/drie geleden via een Mother32 de eurorack wereld in gerold. Als er voor mij ergens veel knoppen, draadjes en technieken bij komen kijken is het boeiend genoeg om te ontdekken. Met een modulaire synthesizer zijn de mogelijkheden schier eindeloos. Een hele middag of avond klooien levert vaak voor mij verrassende inzichten en geluiden op. Maar voor huisgenoten en de buren nog wel met een koptelefoon. De ambitie dat die ooit af kan heb ik voorlopig in de wilgen gehangen.

Om deze, ander hobbys en het leven te betalen ben ik (niet wetenschappelijk) actief op de groene universiteit van Nederland.

Als dit vragen oproept beantwoord ik die graag.

Groet, Pim.
 
Welkom!!

.. met een koptelefoon. De ambitie dat die ooit af kan heb ik voorlopig in de wilgen gehangen...

Heel herkenbaar :D ... :(
 
Back
Top