Hallo allemaal!

BJansen

Nieuwkomer
Lid sinds
20 juli 2019
Berichten
21
Locatie
Gelderland
Ik ben BJansen. Zo'n 30 jaar geleden (ben nu 40) druk bezig geweest met een Commodore Amiga met sampler, midi-interface, keyboard en wat trackers. Uren mee zitten spelen maar nooit echt serieus mee verder gegaan en na mijn schooltijd de Amiga en later ook het keyboard verkocht.

Nu 30 jaar later begon het weer te kriebelen. En nu als 'volwassene' hoef je niet eerst maanden te sparen of toestemming te vragen aan je ouders. In een opwelling een Roland Aira set gekocht (TR-8 drumcomputer, MX-1 mixer, System 1 synth en TB-3 bassline synth). Later een SP404A sampler erbij. Een tijdje Kaossilator Pro gehad maar die is weer verkocht (slechte / geen midi sync, alleen clock). Toen nog een Beatstep Pro en laatste aanschaf is een Waldorf Blofeld. Daar kan ik nog wel even mee vooruit.

Ik nog wat aan het zoeken en uitproberen met de juiste gear... Marktplaats is wat dat betreft een prima bron. Ik wil in ieder geval zonder DAW lekker een beetje jammen. Qua muziek luister ik graag naar Deep House en dat probeer ik nu zelf ook te maken. Wanneer vrouw en kinderen in bed liggen ga ik nog even de 'studio' in voor een paar lekkere uurtjes. Ik kwam hier terecht omdat ik een beetje aan het rondkijken ben naar een NDLR. Lijkt mij een geweldig apparaat omdat ik het leuker vind om beats en geluiden te maken dan uitgebreid akkoorden en melodieën inspelen. Zo kwam ik hier dan ook op het forum terecht, iemand heeft een NDLR te koop staan en kwam zo in Google in de resultaten.
 
Welkom op dit mooie forum, B!
 
Welkom op Synthforum BJansen. Ik ben even benieuwd of je inmiddels ook in andere forums en draadjes kunt reageren. Dat zou wel moeten, maar ik zie nog iets aan je account dat me niet helemaal bevalt. Als het niet kan, laat dat dan even weten. :okdan:
 
:okdan: Welkom!!

En veel plezier (hier en met jammen)
 
Back
Top