even voorstellen

tollolboy

Nieuwkomer
Lid sinds
5 juni 2019
Berichten
1
Hallo Peoples,

Bij deze wil ik me even voorstellen, ik ben Stephan en ben lid geworden omdat mijn xoxbox niet helemaal lekker meer werkt en wat hulp kan gebruiken met het repareren hiervan. Via een man van marktplaats kom ik eigenlijk op dit forum, door mijn advertentie waar ik naar reparatie vroeg voor mijn xoxbox, verwees hij mij door en vertelde hij mij dat hier alle slimme koppen zitten.

Verder maak ik dus muziek in de vorm van Ambient / Techno / Detroit / Deephouse waarmee ik op verschillende labels een paar vinyl platen heb uitgebracht, ook digitaal ben ik te vinden op beatport en spotify en meer digitale sites. Mijn favoriete muziek gaat van jazz, hiphop, techno, deephouse, '80 synthpop naar '90 rnb en nog veel meer.

Heb met verschillende synthesizers gewerkt zoals de DW8000, Yamaha DX7, Roland JD 800, Roland Alpha Juno 2, Korg MS2000, Waldorf Blofeld, Analog Four, Deepmind 12, Virus B, Roland D50, Novation Supernova, Roland XP50, xoxbox, Nord Lead 2x, Korg Poly 800, Roland JV 2080, Casio CZ5000, Ensoniq ESQ 1, Korg M1 en de Spectralis. Misschien dat ik er nog 1 of 2 vergeet maar een aardige lijst al zeg ik het zelf.

Mijn verwachtingen van dit forum zijn wat hulp bij reparaties aan synths te vinden dit natuurlijk tegen een vergoeding, ik hoop dan ook snel iemand te vinden die mij kan helpen.

Als iemand van mij wat hulp nodig heeft of wat wil vragen kan dat natuurlijk altijd.

gr Stephan
 
Back
Top