Even voorstellen

Philip Deroi

Nieuwkomer
Lid sinds
29 Maart 2019
Berichten
7
Hallo allemaal,

Mijn naam is Hans Fledderus. Ik ben al heel wat jaren actief als muzikant. Eerst vooral live, als gitarist, sinds ik kinderen heb vooral als studiomuzikant.

in mijn opnameruimte maak ik graag gebruik van diverse (soft) synths. Ik ben een aantal.haar geleden in het bezit gekomen van een hele stapel synths die al jaren en jaren bij iemand op zolder stonden. Of ik nog wat kon met die keyboards, was de vraag. Ik verwachtte een paar defecte Casio's, maar trof een grote collectie Roland synths aan, onder meer een D50 en een Jupiter-6. Dat zijn degene die ik heb gehouden. De rest was helaas defect en heb ik kunnen verkopen aan mensen die ze konden repareren en die ze beter konden gebruiken dan ik (zat ook een U20 bij, leek me niet bruikbaar voor mijn muziek).

Nu werk ik alweer 3 jaar met veel plezier met de Jupiter. Die was ook defect, maar heb ik laten repareren door Marc Marc, die ook hier op het forum zit, zag ik.

Nu heb ik weer een probleempje met de Jupiter, waar een van jullie vast de oplossing voor heeft. Maar voor ik dat bericht plaats in het daarvoor bestemde deel van dit forum, wilde ik mezelf eerst even voorstellen.

Groet,

Hans
 
Hallo Hans, welkom en ik wil toch even zeggen dat een zolderkamer met ongebruikte synths in handen krijgen zowat de wildste fantasie is die een synthforum lid kan hebben! Top! Moet mezelf trouwens ook dringend eens voorstellen, ik zit nu al jaren op dit forum...veel plezier hier! Groet! Peter
 
Back
Top