Marcel uit Waalwijk

SmartDuck

Nieuwkomer
Lid sinds
27 februari 2017
Berichten
12
Marcel uit Waalwijk, 46 jaar, werkzaam als Senior EGL/Java developer. Groot gezin met veel muzikaliteit, ik speel al een aantal jaartjes bas en wat minder lang synths en ben sinds een paar maanden bezig met gitaar. De kinderen spelen o.a. ukelele, gitaar en keyboard. De meiden kunnen ook aardig zingen.

Het synths verhaal is begonnen met een oude Yamaha YS200 intussen is daar een Arturia MicroBrute bijgekomen en een Korg Volca Beats. Ik heb ook een zwak voor vintage Casio keyboardjes SA, Casiotone e.d.. Toshiba MSX keyboard liggen met FM synth module. Ik knoop dat allemaal bij elkaar via een Behringer mixertje naar Ardour in MX Linux. :)

Ik ben van plan zelf een synth te bouwen. Als probeerproject ben ik een drum machine op basis van een Arduino nano gestart om zo doende wat knutsel- en soldeerervaring op te doen.

Naast muziek tuinier ik nog wat, verzorg onze huiddieren en studeer psychologie.

Vriendelijke groeten,

Marcel
 
Da's best een ranzige typo :dubbel:

Een warm welkom vanachter een bak koffie !

Dank jullie, ook hier van achter een bak koffie. :)
Typo was me niet opgevallen .... wordt weer tijd voor de druppeltjes Frontline tussen m'n schouderbladen ... :D
 
Welkom Marcel!
Leuk dat je een drumbak gaat bouwen en later wellicht ook nog een synth.
Ben benieuwd naar je vorderingen, succes!
 
Back
Top